ممنوعیت ورود دوربین‌های شبکه خبر به آزادی

به گزارش افکارنیوز، سیروس معدن‌دار، مدیر ورزش شبکه خبر درباره‌ی علت ممنوعیت ورود خبرنگاران شبکه خبر به استادیوم آزادی، گفت: پیش از عید زمانی که روزنامه‌ها تعطیل شدند، شبکه خبر گزارش‌هایی پخش کرد که بخش حراست دوربین‌های شبکه خبر را گرفت و نگذاشت که گزارش گرفته شود. این بازی مربوط به بسکتبال تیم مهرام و تیم پتروشیمی بود که در جایگاه خبرنگاران، افراد متفرقه را نشانده بودند.

او در ادامه گفت: زمانی که این گزارش‌ها را گرفتیم، آنها اعلام کردند که ما باید تشخیص بدهیم که این گزارش پخش شود، یا نه؛ در حالی که ما به اندازه‌ی خودمان چارچوب‌ها را می‌شناسیم و حتی خیلی از خبرهای ورزشی را می‌شنویم اما کار نمی‌کنیم. در حال حاضر نیز نامه‌نگاری کرده‌اند که دوربین‌های شبکه خبر را به استادیوم راه نمی‌دهیم. امروز نیز که خبرنگاران از طرف شورای ورزشی تایید شده بودند و کارت‌های آنها صادر شده بود، در بدو ورود، مانع ورود خبرنگاران شبکه خبر شدند و کارت‌های آنها را پاره کردند.

معدن‌دار با ابراز تاسف از این پیش‌آمد، خاطرنشان کرد: ما در کارمان وظیفه اطلاع‌رسانی داریم و دغدغه‌مان هم رساندن خبر به مردم است. متاسفانه آنها کارهای نسنجیده‌ای انجام می‌دهند.

او در ادامه تاکید کرد: آقای وزیر باید به این مساله ورود کند و کاری انجام دهد که این اتفاق نیفتد؛ متاسفانه کارهایی انجام می‌دهند که در شأن وزارت ورزش نیست.

معدندار همچنین با اشاره به اینکه به دنبال حاشیه و جنجال نیست، خاطرنشان کرد: ماهیت خبر برای ما ارزش دارد.