امیدوارم استقلال انتقام پرسپولیس را از الهلال بگیرد

به گزارش افکارنیوز، مهدی مهدوی‌کیا در مورد حضورش به عنوان تماشاگر بازی استقلال و الهلال گفت: در این مسابقه بحثاستقلال و پرسپولیس وجود ندارد و این بازی ملی است. جا دارد از هواداران میلیونی استقلال، فتح‌الله‌زاده و کادر فنی استقلال تشکر کنیم. قلعه‌نویی و دستیارانش امروز من را شرمنده کردند.

وی افزود: دو روز است که استقلالی‌ها من را مورد لطف خود قرار دادند و با حضور در منزل من شرمنده‌ام کردند. با توجه به حساسیت دیدار استقلال به عنوان هوادار این تیم به ورزشگاه آمدم، استقلالی‌ها به من لطف کردند و در مراسم ختم مادرم حضور یافتند و هواداران میلیونی این تیم بدانند که کارشان در قلب من جای گرفته است. امیدوارم حضور من امروز در ورزشگاه تشکر کوچکی از هواداران این تیم باشد و واقعاً نمی‌دانم چگونه و با چه زبانی از جامعه فوتبال و هواداران تشکر کنم.

مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: روز سختی داشتم اما دیدن این همه دوست و آشنا برایم قوت قلب بود و مرا خوشحال کرد. ان‌شاءلله در بیانیه‌ای از همه دوستان تشکر خواهم کرد. روز خوبی برایم بود و امیدوارم بتوانم لطف همه را جواب دهم.

وی در مورد بازی استقلال مقابل الهلال تأکید کرد: الهلال همان تیمی است که سال گذشته با شکست پرسپولیس در ورزشگاه آزادی باعثشد شرایط برای ما به گونه‌ای رقم بخورد که از لیگ قهرمانان آسیا حذف شویم. امروز آمده‌ام شکست این تیم را مشاهده کنم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. باز هم از هواداران و تماشاگران استقلال سپاسگزاری می‌کنم و امیدوارم حضورم در اینجا جبران زحمات آنها شده باشد. از مردم سپاسگزار هستم، آرزو می‌کنم هیچکس چنین غمی نبیند و به خودم افتخار می‌کنم که یک ایرانی هستم.

وی در پایان فزود: دوست دارم امروز استقلال انتقام باخت سال گذشته پرسپولیس به الهلال را بگیرد.