قلعه‌نویی: خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی پس از شکست خانگی یک بر صفر برابر الهلال عربستان در نشست خبری اظهار داشت: زلزله بوشهر را تسلیت می‌گویم و خیلی ناراحت شدم. امروز مقابل الهلال طبیعتا شروع خوبی نداشتیم. اوایل بازی چند کرنر گرفتیم اما خسته و با غرور بازی کردیم و هنوز در باد بازی قبلی بودیم.

وی ادامه داد: گفته بودم نباید بازیکنان مغرور شوند و روی این محور صحبت کردیم اما آنها در باد آن بازی بودند و موقعیت‌های گلزنی را استفاده نکردیم. اتفاق خاصی نیفتاده است و هنوز در جدول هستیم و امروز باید به گهر، سپاهان و الریان فکر کنیم.

سرمربی استقلال در مورد حمایت پرسپولیسی‌ها از استقلال در دیدار مقابل الهلال گفت: شرمنده مردم شدیم. از آنها تشکر می‌کنم، نگاه ملی بود و مهدی مهدوی‌کیا گفت به ورزشگاه می آیم و آمد و از او هم تشکر می‌کنم.

وی در مورد گلی که استقلال خورد بر اثر اشتباه بازیکنان خودی بود یا تفکرات مربی حریف گفت: ضد حمله نبود، بلکه جواد نکونام توپ را به حنیف زد و مقابل مهاجم حریف افتاد. نکونام به جای بازی‌سازی توپ را بد دفع کرد و این هم یک شیوه گل خوردن است. هرچه به آخر بازی می‌رسیدیم احساسی بازی می‌کردیم اما استرس نداشتیم. مخصوصا سیاوش به من پیامک زدند و خصوصیات داور را گفتند. اکبرپور احساسی بازی کرد و به بازی سکته داد.

وی در مورد اینکه قبول دارید برهانی بد بازی کرد گفت: بله او به همین دلیل کم بازی کرد.

سرمربی استقلال در مورد شعار هواداران گفت: از دو چیز تعجب می‌کنم یکی پرتاب ترقه که استقلالی نبودند و برای خودم تاسف خوردم زیرا بازیکنان ما در لیگ برتر صدرنشین هستند؛ چطور ما بیرون از تهران راحت‌تر بازی می‌کنیم! شاید برنامه ریزی شده است و کسانی نمی‌خواهند ما نتیجه بگیریم. مگر ما ششم جدول هستیم. خدا پدر هواداران پرسپولیس را بیامرزد که تیم‌شان را کمک کردند و فنیالیست شد و این حرکت جای تعجب دارد.

وی در مورد نحوه بازی الهلال و وقت کشی آنها عنوان کرد: این خصلت عرب‌هاست و طبیعی است نباید به شیوه دلخواه آنها بازی کنیم سه بار در سه جلسه به اکبرپور گفتیم اما بازیکن با انگیزه ما دست به این کار می‌زند و طبیعی بود که تیم حریف دست به این کار بزنند ما سکته تاکتیکی دادیم و کار حریف‌ طبیعی بود.

قلعهنویی در مورد دلیل تعویض نکونام گفت: تغییر تاکتیکی دادیم. او با نکونام همیشگی فاصله داشت و خسته بود و تعویضش کردیم.