تا قراردادم تمام نشود از تراکتور نمی‌روم

به گزارش افکارنیوز، محمد حسین جعفری در مورد حواشی اخیر تراکتورسازی صحبت های زیر را مطرح کرد:

چرا اعلام کرده بودید که نمی خواهید با اولیویرا برای فصل بعدی تمدید کنید؟

من این طوری نگفتم. تمدید همین طوری که نمی شود. با دلار ۳۵۰۰ تومان می دانید قرارداد یک مربی خارجی چقدر می شود؟ کسی حاضر است برای یک مربی خارجی نزدیک به ۳ میلیارد تومان خرج کند؟ ضمن اینکه تصمیم گیری با من نیست و این هیئت مدیره است که باید تصمیم بگیرد.

اما گفته می شود به دلیل رفتارهای الیویرا است که باشگاه تمایلی به تمدید قرارداد ندارد. مثلا می گویند یکی از دلایل این تصمیم محبوبیت او بین هواداران است یا اینکه او چندی قبل از اینکه باشگاه می خواسته از بازیکنان رسید پول توجیبی بگیرد و مانع این کار شده ناراحت هستید؟

اصلا این طور نیست. این صحبت های افرادی است که دنیای کوچکی دارند. اولیویرا سر رسید از بازیکنان رفتار ناپسندی کرد و سپس خودش هم متوجه این قضیه شد. اتفاقا ما از او برای فصل آینده برنامه خواسته ایم. ما باید شرایط او را بدانیم. شاید از نظر مالی و مسائل دیگر با او به توافق برسیم.

خود او هم تمایل دارد بماند. برخی صحبت ها را مطرح می کنند تا تراکتورسازی به حاشیه برود و نتواند سهمیه آسیا را کسب کند.

چرا در شرایطی که تراکتورسازی در بازی های اخیر خوب نتیجه نگرفته هواداران علیه شما شعار می دهند نه کادرفنی؟

نمی دانم. البته همان بهتر که علیه من شعار می دهند چون این سرمربی را من آوردم. حتما ن این قدر قدرتمند هستم که عده ای فکر می کنند باید علیه من جوسازی کنند.

می گویند برای فصل بعدی ممکن است شما مدیرعامل نباشید؟

از این حرفها زیاد است. من قرارداد ۵ ساله با تراکتورسازی دارم و تا این ۵ سال را تمام نکنم نمی روم. تا به حال ۳ سال از این قرارداد گذشته است. من افتخار می کنم که در این شرایط علیه من شعار می دهند. وقتی این طور علیه من جوسازی می کنند یعنی من کار تاثیرگذاری انجام داده ام و به همین دلیل برخی خوششان نمی آید.

قضیه ثبت نشدن گزارشات مالی توسط شما به هیئت مدیره چیست؟

زمانی که من باشگاه تراکتورسازی را تحویل گرفتم این باشگاه هیچ چیز نداشت. من با کارهایی که انجام داد شرکت فرهنگی ورزشی تراکتورسازی را به ثبت رساندم. برای این باشگاه حسابرس مالی آوردم. اسناد را تازه درست کردم. من آدمی نیستم که تن به ذلت بدهم. من این باشگاه را با ۱۱ کارمند تحویل گرفتم اما اکنون یک باشگاه کامل داریم.

شما بدهی در این باشگاه ندارید؟

روزی که باشگاه را تحویل گرفتم ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بدهی داشت اما اکنون بدهی های باشگاه یک میلیارد تومان است و البته ۷۰۰ میلیون تومان غیر نقدی سرمایه داریم. همین چندی قبل فقط ۳۰۰ میلیون تومان بدهی مالیاتی در سال ۸۳ را پرداخت کردم که اگر نمی دادم به مشکلات بدی می خوردیم.

بگذریم. قضیه فروزان چیست؟ به نظر می رسد اولیویرا رفتارهای خاصی دارد و اگر از بازیکنی خوشش نیاید برایش مهم نیست که این بازیکن از نظر فنی چه جایگاهی دارد.

همین طور است او چنین رفتارهایی دارد. در مورد فروزان هم می گوید بی احترامی کرده است و تاکید دارد که یا جای من است یا او. البته ما در حال صحبت با وی هستیم تا این مشکل را حل کنیم.