ما را سر می‌دوانند / به ریاست جمهوری نامه می‌نویسیم

به گزارش افکارنیوز، ملی‌پوش وزن ۸۴ کیلوگرم کشتی آزاد ایران اظهار کرد: حدود ۵ ماه است که کشتی‌گیران ما را سر می‌دوانند. تیم داماش تنها ۱۵ درصد از کل پول کشتی‌گیران را داده و ۸۵ درصد آن باقی مانده است. البته ما مسبب همه این مشکلات را منصور برزگر و بیژن قاسم‌زاده می‌دانیم که روی حساب حرف آن‌ها ما به این تیم آمده‌ایم. فردی هم که به نام شهرام قویدل طرف قرارداد ما است ۵ ماه است پول کشتی‌گیران را نمی‌دهد.

وی ادامه داد: ما به احترام برزگر ۵ ماه صبر کردیم اما هیچ تلاشی برای پرداختن پول کشتی‌گیران نمی‌شود. ما روی اسم برزگر و قاسم‌زاده که گفتند پشت تیم هستیم و نگران نباشید قرارداد امضا کردیم وگرنه با تیم‌های دیگری قرارداد می‌بستیم و تا الان نیز پولمان را گرفته بودیم.

برنده مدال برنز المپیک لندن همچنین گفت: مگر ما گناه کرده‌ایم که کشتی‌گیر شده‌ایم. این کشتی‌گیرانی که الان پولشان را نمی‌دهند همان قهرمانان ملی هستند که چند ماه پیش ۷۰ میلیون ایرانی را در جام جهانی شاد کردند. آیا ما اشتباه کردیم که کشتی‌گیر شده‌ایم؟ این بچه‌ها نیز منبع درآمدی ندارند و به خاطر عملی نشدن وعده‌ها و پرداخت نشدن حق‌شان دچار مشکلات زیادی شده‌اند. حتی یکی از کشتی‌گیران نیز به خاطر این مشکل مالی که برایش پیش آمده عروسی اش برهم خورد.

لشگری در پایان گفت: مگر ما برای مملکتمان کم زحمت کشیدهایم که حالا پولمان در لیگ را هم ندهند. ما به فدراسیون کشتی شکایت میکنیم و میخواهیم نامهای امضا کنیم و به دفتر ریاست جمهوری ببریم.