نیلسون در پرسپولیس می ماند؟

به گزارش افکارنیوز،درخشش فوق تصور دروازه بان برزیلی پرسپولیس در مسابقات گذشته این تیم باعثشده است که مدیران این باشگاه به دنبال تمدید قرارداد او باشند. محبوبیت عجیب و غریب نیلسون کوریا در بین هواداران پرسپولیس هم مزید بر علت شده است که پرسپولیسی ها تمایل زیادی برای ماندن او داشته باشند.

تنها مشکلی که وجود دارد سن نسبتا بالای این دروازه بان است اما آمادگی بدنی خوب او و مقبولیتی که در بین بازیکنان دارد باعثشده است که سن بالای او چندان به چشم نیاید. مسئله دیگر این است که اغلب دروازه بان های داخلی که به پرسپولیس آمده اند نتوانسته اند انتظارات را برآورده کنند.

مدیران و مربیان پرسپولیس بعد از نمایش های خوب آسمیر آودوکیچ بوسنیایی در سال گذشته و نیلسون در فصل جاری به این نتیجه رسیده اند که در حال حاضر دروازه بان های خارجی مشکلات کمتری برای ایستادن در دروازه این تیم دارند. به همین دلیل مذاکرات اولیه را برای تمدید قرارداد این بازیکن محبوب شروع کرده اند.

نیلسون هم موافقت اولیه اش را برای این کار اعلام کرده است. اما گفته به زودی در جلسه ای با مدیران این تیم تصمیم نهایی اش را می گیرد. نیلسون پیش از این بارها گفته بود که دوست دارد در پرسپولیس بماند. او حتی از علاقه خانواده اش به ماندن در ایران هم حرف زده بود. با این تفاسیر به نظر می رسد نیلسون فصل بعد هم دروازه بان شماره یک پرسپولیس باشد.