انتقاد دوباره مانوئل ژوزه از کی‌روش

به گزارش افکارنیوز،مانوئل ژوزه، سرمربی پیشین پرسپولیس که به همراه پائولو بنتو، سرمربی کنونی پرتغال در یک کنگره بین‌المللی فوتبال در این کشور شرکت کرده بود، در اظهاراتی درباره رابطه‌اش با کارلوس کی‌روش و همین طور بنتو توضیح داد.

ژوزه با تاکید بر این که هیچ گونه اختلافی بین او و بنتو وجود ندارد، گفت: من خیلی زیاد یا خیلی کم خوشبین نیستم. انتقادهای من تنها درباره تیم ملی بود و عقایدم هم تغییری نکرده است. من مشکلی با بنتو ندارم و امروز هم فرصتی داشتم که او را از نزدیک ببینم. به هر حال من نظرم را گفتم و فقط مثل همیشه با لحن تندی انتقاد کردم.

به نوشته سایت " مایسا فوتبال " پرتغال، سرمربی سابق تیم‌های الاهلی مصر و پرسپولیس همچنین درباره انتقادهایی که از کارلوس کی‌روش انجام داده بود و رابطه‌اش با این مربی، گفت: در آن زمان هم هدف من کمک به تیم ملی بود. کی‌روش هیچ نظر مخالفی را قبول نمی‌کرد و دوست داشت که راه خودش را برود. من فقط با آنهایی که دوست دارم راه می‌آیم اما از کی‌روش خوشم نمی‌آید. البته بعد از انتقادهای من تیم ملی در بازی‌های اروپایی نتایج خوبی گرفت.

ژوزه همچنین درباره داربی حساس بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون، گفت: دوست دارم بنفیکا بازی را ببرد. فکر میکنم که اسپورتینگ شانسی برای قهرمانی ندارد. این بزای کاملا زیبا و هیجانی خواهد شد همانطور که در تاریخ این موضوع اثبات شده است. طبیعی است که تیم میزبان شانس بیشتری برای برد بازی دارد و بنابراین به احتمال زیاد بنفیکا پیروز بازی خواهد بود. ضمن اینکه آنها در فینال جام حذفی هم حضور دارند و این موضوع روحیه آنها را افزایش می دهد. البته پیروزی در این بازی کار سختی است اما بنفیکا در صورت برد میتواند یک گام به قهرمانی نزدیک تر شود.