مهمترین رویدادهای ورزشی ایران و جهان

به گزارشافکارنیوز،امروز پنجشنبه بیست و نهم فروردین‌ماه سال ۱۳۹۲ هجری شمسی، مصادف است با هفتم جمادی الثانی سال ۱۴۳۴ هجری قمری و هجدهم آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی.

- رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا ۲۰۱۳ - شهر دهلی‌نو از امروز با حضور نمایندگان ایران آغاز می‌شود که در وزن ۵۵ کیلوگرم محسن حاجی‌پور در دور نخست به مصاف حریفی از ویتنام می‌رود و در صورت پیروزی با برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و چین مسابقه می‌دهد. در وزن ۶۰ کیلوگرم عبدالمحمد پاپی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف حریفی از چین تایپه می‌رود. در وزن ۶۶ کیلوگرم مهدی زیدوند پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با برنده مبارزه کشتی گیران ژاپن و قرقیزستان مسابقه می‌دهد. همچنین در وزن ۱۲۰ کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده در دور نخست به مصاف حریفی از هند می‌رود و در صورت پیروزی با برنده دیدار کشتی گیران اردن و عراق روبرو می‌شود.

- تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران که خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان آمده می‌کند، امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امید شهر قدس می‌‎رود.

- تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی تهران از ساعت ۱۷ در دیداری برای کمک به زلزله زدگان بوشهر به مصاف تیم رسانه ورزش بوشهر میرود. این مسابقه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار میشود.