جلسه پرسپولیسی‌ها با وزیر ورزش

به گزارشافکارنیوز،طبق هماهنگی‌های انجام شده، مدیر عامل، هیأت مدیره و معاونین باشگاه پرسپولیس ساعت ۱۱ صبح امروز در نشستی که ۹۰ دقیقه به طول انجامید با دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و رئیس مجمع باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست صمیمانه ابتدا محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در یک سال اخیر را ارائه کرده و نظرات خود را مطرح کرد.

در ادامه این نشست محمد حسین نژاد‌فلاح عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز درباره ورزش کشور و اقدامات انجام شده در باشگاه پرسپولیس مطالبی را بیان کرد.
نژاد فلاح تاکید کرد که با اقدامات انجام شده طی یک سال اخیر، پرسپولیس پس از سال‌ها از یک تیم تبدیل به یک باشگاه شده است. پس از آن دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در باشگاه پرسپولیس، نظرات، دیدگاه‌ها و رهنمودهای خود را اعلام داشت و بر نقش‌آفرینی پرسپولیس به عنوان یک باشگاه پرطرفدار و مردمی در ورزش همگانی - قهرمانی تاکید کرد.

بهروز منتقمی، محمود سالارکیا، امید پورحسن و الله‌وردی، قائم مقام، معاون حقوقی، ورزشی و اقتصادی باشگاه پرسپولیس، سعید شیرینی سرپرست تیم فوتبال، حمید استیلی مدیر عامل شرکت پیشکسوتان و رئیس شورای آکادمی، تفرشی و رهبر مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری صدرا سیستم پاسارگاد(اسپانسر باشگاه پرسپولیس)، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه و شهابی مدیر کل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست حضور داشتند.
خصوصی سازی پرسپولیس، توسعه فعالیت‌های باشگاه با افتتاح آکادمی، دایر کردن نمایندگی و مدارس فوتبال در سراسر کشور، راه‌اندازی و فعالیت بیش از ۱۱ تیم غیر فوتبالی پرسپولیس در مسابقات کشوری، تیم‌های پایه و تیم فوتبال بزرگسالان و بویژه امور مربوط به هواداران، اقدامات فرهنگی، تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی و… از جمله موارد مطرح شده در این دیدار بود.
محمد رویانیان پس از پایان جلسه عمومی، دقایقی نیز نشست جداگانهای با وزیر ورزش و جوانان داشت و درباره مسائل مختلف باشگاه پرسپولیس با وی گفتگو کرد.