مولایی پنجم شد

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی جودوی ایران امروز(جمعه) سه نماینده در اوزان سبک رقابت‌های قهرمانی آسیا داشت که سعید مولایی در وزن ۷۳ - کیلوگرم بعد از پیروزی برابر جودوکارانی از قزاقستان و امارات به نیمه نهایی صعود کرد.

وی در این مرحله مقابل «نیام اوچیر سنجیرگال» از مغولستان به روی تاتامی رفت و با قبول شکست برابر این حریف خود از راهیابی به بازی نهایی بازماند. این مغولی نفر پنجم رنکینگ جهانی، مدال برنز المپیک، برنز قهرمانی جهان، ۶ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز مسابقات مسترز، جام جهانی، گرند پریکس و تورنمنت‌های بین المللی در کارنامه خود دارد.

ملایی برای کسب مدال برنز هم به دیدار «وانگ کی چون» قهرمان دوره قبل همین مسابقات از کره جنوبی رفت و با قبول شکست در جای پنجم ایستاد.

این کره ای مدال نقره و برنز المپیک، دو طلا و یک برنز جهان و بیش از ۱۰ مدال از تورنمنت‌های معتبر جهان را در کارنامه خود ثبت کرده است

امروز همچنین بهزاد وحدانی در وزن ۶۰- کیلوگرم دور نخست نماینده سریلانکا را شکست داد و سپس به جودوکاری از چین تایپه باخت و حذف شد. در وزن ۶۶- کیلوگرم احسان بهرامیان پس از استراحت در مبارزه نخست، دور دوم به نفر هفتیم رنکینگ جهانی از مغولستان باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت.