دكتر نوروزي در مورد آخرين وضعيت مصدومين باشگاه استقلال گفت.: در حال حاضر در بين نفرات تيم سه بازيكن مصدوم وجود دارد. اميدرضا روانخواه در حال گذراندن دوران نقاهت خود است و از يك ماه و نيم ديگر دويدن را آغاز خواهد كرد.

هادی شکوری نیز که از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شده و مورد عمل جراحی قرار گرفته بود که نیاز به دو ماه زمان برای رسیدن به شرایط تمرینی دارد.

سیدمهدی سیدصالحی نیز سه‌شنبه مورد عمل جراحی قرار خواهد گرفت و نیاز به شش ماه زمان برای توان‌بخشی و بازگشت به میادین دارد. بیژن کوشکی هم که سال قبل دچار شکستگی از ناحیه ساق پا شده بود، در حال حاضر در سلامتی کامل به سر می‌برد و مشکلی برای همراهی تیم استقلال در آغاز لیگ برتر نخواهد داشت.

نوروزی در انتها افزود: بیشتر مصدومیت‌‌های سال گذشته مربوط به عدم بدنساز و مربیان تیم با یکدیگر و سپس جدایی بدنساز تیم در نیم فصل بود. درهر حال امیدوارم امسال با مشکلا کمتری نسبت به سال گذشته روبرو باشیم. در ضمن به خاطر مشکلات تحصیلی و دانشگاهی که دارم امسال از حضور مداوم بر روی نیمکت استقلال معذورم و امیدوارم افرادی را که به عنوان نیروهای جایگزین تعیین کرده‌ام به نحو احسن وظایف خود را انجام دهند.