نامه ۱۸ تیمی ماندن لیگ را امضا کردم

به گزارش افکارنیوز، محمدرضا کشوری‌فرد، در خصوص موضع باشگاه صبای قم نسبت به ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: به نظرم ۱۶ تیمی شدن لیگ مزایای زیادی دارد که از آن جمله می‌توان به بالا رفتن کیفیت مسابقات اشاره کرد. ضمن اینکه با این تصمیم قیمت بازیکنان هم پایین‌تر می‌آید.

وی در پاسخ به این پرسش که پس چرا در حمایت از باشگاه‌های دیگر نامه ۱۸ تیمی ماندن لیگ را امضا کرده است؟، تاکید کرد: وقتی نامه‌ای را در مقابل شما قرار می‌دهند و پنج نفر پیش از شما آنرا امضا می‌کنند، از نظر اخلاقی درست نیست که شما آنرا امضا نکنید! در هر صورت تیم ما چون در خطر سقوط قرار ندارد، برایمان کم شدن یا ثابت ماندن تعداد تیم‌ها تفاوتی ندارد.

مدیرعامل باشگاه صبای قم در ادامه درباره انتخاب سرمربی فصل آینده این تیم، خاطرنشان کرد: نام چهار مربی را در اختیار هیات مدیره قرار داده‌ام و آنها از بین این تعداد، یک نفر را به عنوان سرمربی معرفی خواهند کرد.

کشوریفرد در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه اولویت باشگاه صبا همکاری با عبدالله ویسی است، گفت: من به عنوان مدیرعامل نمیتوانم یک مربی را به هیات مدیره معرفی کنم. همانطور که گفتم نام چهار مربی را به هیات مدیره دادهام که ویسی هم یکی از آنهاست. ان شاءالله پس از پایان مسابقات لیگ نام سرمربی جدید مشخص خواهد شد.