فدراسیون در سقوط گهر نقش داشت!

به گزارش افکارنیوز،امیر حاج‎رضایی با بیان این‎که در کشورهای صاحب فوتبال به تیم‎هایی که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، اجازه حضور در لیگ برتر را نمی‎دهند، تصریح کرد: آنها از امکانات و زیرساخت‎های تیم‎ها تحقیق و بعد مجوز حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورشان را صادر می‎کنند.

وی یادآور شد: ملاک آنها کسب امتیاز بیشتر نیست. متأسفانه در فوتبال ما از این‎گونه کارها صورت نمی‎گیرد و همین سبب می‎شود تیم‎هایی مثل شهیدقندی یزد، شیرین فراز کرمانشاه و گهر بلافاصله پس از صعود به لیگ برتر، سقوط ‎کنند.

حاج‎رضایی اضافه کرد: فدراسیون باید از تیم‎هایی که به لیگ برتر راه پیدا می‎کنند، حمایت کند که در هیاهوی فوتبال کشورمان حمایتی از این تیم‎ها صورت نگرفت. به عنوان مثال حمایت از تیم گهر می‎توانست، مالی، موافقت با برگزاری دیدارهای خانگی در دورود، راهنمایی و… باشد.

طبق گفتههای کارشناسان، ورزشگاه دستغیب شیراز از دارا بودن ملزومات ایافسی محروم بوده ولی با برگزاری دیدارهای فجرسپاسی در این ورزشگاه موافقت شده اما یک نیمفصل گهر را از بازی در دورود محروم کردند که حاجرضایی در اینباره گفت: وقتی میگوییم قانونمند باشیم قانون باید برای همه یکسان باشد. نگاه قانون باید برای همه مساوی باشد نه اینکه به تیمهای قدرتمند آوانس بدهند. من ورزشگاه دورود را از نزدیک ندیدهام اما اگر در این مورد دوگانگی صورت گرفته، این بیعدالتی است.