راهیابی ۴ سنگنورد خراسانی به اردوی تیم ملی

به گزارش افکارنیوز، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، حسین امانی اظهارداشت: سیزدهمین دوره رقابت‎های سنگنوردی جام فجر و انتخابی تیم ملی کشور روزهای دوم تا ششم اردیبهشت ماه در تهران برگزار شد و تیم آقایان خراسان‎رضوی با ۱۶ شرکت کننده در رشته‎های سرپناه، سرعت و بولدرینگ در این مسابقات حضور داشت و به مقام نائب قهرمانی رسید.

وی افزود: در رشته سرعت عماد ثمره مرادی، حمید توزنده جانی و ایمان احسانی‎فر و در رشته سرپناه خسرو هاشم‎زاده به اردوی تیم ملی راه یافتند.

امانی ادامه داد: علاوه بر آن حمیدتوزنده جانی در رشته بولدرینگ نیز مجوز حضور در اردوی تیم ملی که اواخر اردیبهشت ماه به منظور حضور در رقابت‏های قهرمانی آسیایی تهران، برگزار می‎شود را دریافت کرد.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان با اشاره به حضور ملیحه سادات حسینی در رشته بولدرینگ و سرپناه بخش بانوان این مسابقات، افزود: این ورزشکار خراسان‎رضوی نیز دیروز ۶ اردیبهشت ماه در میان ۳۶ شرکت کننده این دو رشته در جایگاه چهاردهم جای گرفت و از حضور در تیم ملی بازماند.

وی با اشاره به کسب مقام دوم کشور از سوی تیم آقایان خراسانرضوی در مجموع سه رشته با ۳۹۰ امتیاز، عنوان کرد: تیم زنجان با ۳۹۴ امتیاز اول شد و خوزستان نیز با امتیاز ۲۳۴ به مقام سوم رسید.