به گزارشافکارنیوز،امید نمازی در ابتدای نشست خبری کارلوس کی‌روش درباره برنامه‌های تیم ملی گفت: یک سال است که روی برنامه‌هایمان کار می‌کنیم. برنامه‌هایمان را هم به فدراسیون ارائه دادیم تا بتوانیم در بازی‌های خرداد آماده باشیم. من ابتدا توضیح می‌دهم بعد سوالی دارید از کی‌روش بپرسید.

وی با بیان اینکه امیدوارم این صحبت‌ها همان طور که گفته می‌شود انعکاس داده شود افزود: با دقت زیاد یک سال روی این برنامه‌ها کار شده و طبق توافقی که با سازمان لیگ داشتیم و باید از آن‌ها تشکر هم بکنیم روز ۲۰ اردیبهشت بازی‌های لیگ برتر به پایان می‌رسد، چهار روز بعد از آن بازیکنان استراحت می‌کنند و سپس ۲۴ اردیبهشت فاز اول کمپ آغاز می‌شود. این فاز اول از تهران خواهد بود و یک بازی دوستانه روز یکم خرداد خواهیم داشت. بعد از برگشت از کمپ چند روز استراحت می‌کنیم و ۵ خرداد فاز دوم اردو را با سفر به دوبی آغاز می‌کنیم.

نمازی ادامه داد: می‌دانید که استقلال توانسته به مرحله بعد لیگ قهرمانان صعود کند و بنابراین در فاز اول بازیکنان استقلال در اختیار ما نخواهند بود اما بعد از آن وقتی وارد فاز دوم کمپ می‌شویم تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. روز دوازدهم خرداد از دوبی مستقیم به قطر می‌رویم و آنجا بعد از یک جلسه تمرین سوم جون با قطر بازی خواهیم کرد. بلافاصله بعد از بازی با قطر برمی‌گردیم تا کمپ‌مان را برای بازی با لبنان شروع کنیم. آن هم بازی بسیار مهمی است و هیچ چیز از بازی‌های دیگر کم ندارد. بلافاصله بعد از آن بازی همان شب به سئول می‌رویم و سپس راهی شهر اولسان می‌شویم؛ البته قابل توجه است که کره جنوبی محل بازی را تغییر داده است. تمام این برنامه‌ها و اقدام‌هایی که در سال‌های اخیر انجام داده‌ایم به فدراسیون ارائه شده است. تنها چیزی که می‌ماند سفر خود کی‌روش به کره جنوبی است که چند روز دیگر آغاز می‌شود. امیدوارم دیگر نگویید چرا کی‌روش به مرخصی رفت. او به کره می‌رود تا فرودگاه‌ها و حمل و نقل و…را ارزیابی کند. کارلوس در این سفر اینکه ما با چه چیزهایی در سفر روبه‌رو می‌شویم را ارزیابی می‌کند.

وی افزود: از موقعی که اردوی ما شروع میشود تمام بازیکنان را در اختیار خواهیم داشت. تعداد بازیکنان را کیروش میگوید اما گروه بزرگی رادر نظر داریم. به آنها حالت آماده باش دادهایم. ما از آن گروه بزرگ لیست نهایی را اعلام میکنیم. این خلاصهای از برنامههای ما بود. میتوانم اضافه کنم در انتهای این سه بازی حساس مشخص میشود که ما مستقیم به جام جهانی میرویم یا از طریق پلیآف. ما طبق دو حالت به سازمان لیگ برنامه دادهایم. اینکه برنامههای ما برای پلیآف چه خواهد بود و در صورت صعود مستقیم به جام جهانی برنامههای ما در آینده چگونه میشود. از این به بعد دیگر میتوانید سوالاتتان را از کیروش بپرسید.