رحمتی: حالا وقت رفتن از استقلال نیست

به گزارشافکارنیوز،سیدمهدی رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با العین و شایعاتی که پیرامون جدایی او از جمع آبی‌پوشان شنیده می‌شود صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

خیلی سروصدا شده، ظاهراً گفته می‌شود قصد ترک استقلال را داری؟

هنوز لیگ تمام نشده که این سؤال را می‌پرسید. الآن وقت صحبت درباره رفتن از استقلال نیست. ما سه بازی تا پایان مسابقات داریم و من دوست دارم دل مردم شاد شود و دینی را که از قبل گفته بودم ادا کنم. من اهل تعارف نیستم ضمن آنکه دوست ندارم بازارگرمی کنم. شفاف بگویم نیازی به بازارگرمی ندارم حتی اگر پیشنهاد نداشته باشم به لیگ یک می‌روم. امسال هم وقتی لیگ تمام شد یک یا دو مصاحبه انجام می‌دهم که قطعاً یکی از آنها در مورد اتفاقات چند ماه اخیر است که خودتان می‌توانید حدس بزنید در مورد چه افرادی صحبت خواهم کرد. یکی دیگر از مصاحبه‌هایم در مورد قراردادم خواهد بود و در مورد اهداف و آینده‌ام صحبت خواهم کرد. من هیچ وقت در فصل نقل و انتقالات صحبت نکرده‌ام و حالا هم انجام نمی‌دهم.

امروز صبح شایعه شده که با جواد نکونام رابطه بهتری پیدا کردی؟

اول از همه بگویم من در طول ۹۰ دقیقه بازی نه تنها با هیچ بازیکنی قهر نیستم بلکه همه را مثل برادرم می‌دانم. یاد گرفته‌ام که یک تیم اهداف بزرگی دارد و در کنار بقیه بازیکنان فقط باید به موفقیت فکر کنیم. در خارج از ۹۰ دقیقه هم بر اساس سلایقم با اطرافیانم رابطه برقرار می‌کنم و این مسئله شخصی است و سلیقه‌ای دوست ندارم زیاد در موردش صحبت کنم.

یکی از سایت‌های خبری مدعی شده فرهاد مجیدی وساطت کرده تا تو و نکونام رودررو شوید پس این موضوع صحت ندارد؟

متأسفانه تا همین حالا هم سکوت کرده‌ام و حرفی نزده‌ام من برای خبرنگاران و رسانه‌ها احترام زیادی قائل هستم و تا آنجا که توانسته‌ام به اهالی رسانه احترام گذاشته‌ام اما یکی از سایت‌های خبری هر از گاهی دشمنی و عناد را با من نمایان می‌کند. ما هم خبر داریم که دفتر این سایت را کدام مدیر سابق فوتبال در اختیار آنها قرار داده و کدام بازیکن تیم ما در انتقال اخبار و … به آنها کمک می‌کند.

چطور، مگر اتفاقی افتاده؟

بارها اتفاق افتاده در یک جمع سه نفره که اتفاقاً خود آن بازیکن هم حضور دارد صحبتی انجام داده‌ایم اما عین همان حرف‌ها وارد آن سایت می‌شود و یا خبرها به جای دیگر انتقال پیدا می‌کند. بیشتر از این در مورد این قضیه از من سؤال نکنید تا به وقتش در خصوص آن صحبت کنم اما فقط این را بگویم برای تیمی مثل استقلال خوب نیست که چنین اتفاقی در آن رخ دهد.



امسال به لحاظ فوتبالی از خودت راضی بودی؟ در ۴۰ بازی که انجام دادی در ۲۵ مسابقه گل نخوردی، نظرت چیست؟

خوشبختانه با لطف خدا امسال بهترین فصل فوتبالی‌ام بوده و با همت تمامی بازیکنان توانستیم رکوردی را برای استقلال به ثبت برسانیم که من هم از آن بهره‌مند شدم.

اما در این مدت این موضوع بازتاب بدی هم در رسانه‌ها نداشت؟

متأسفانه در ایران بازتاب حاشیه‌ها بیشتر از مسائل فنی است و کسی به بعد فنی قضیه نگاه نمی‌کند. همه نشسته‌اند تا ببینند که در ۱۰ بازی دو گل بخورم و انتقاد کنند. آن یکی بگوید که فلانی از دروازه بیرون نیامد و این یکی بگوید که رحمتی سرجایش نشسته بود و تکان نخورد گوش من از این حرفها پر است و فقط تمرکزم روی فوتبالم خواهد بود.

بازی با العین را چطور می‌بینید؟

ما برای صدرنشینی به امارات میرویم و همانطور که گفتم سه بازی آینده برایمان اهمیت زیادی دارد به همین خاطر مطمئن هستم تمامی بازیکنان فکر و ذکرشان کسب سه امتیاز خواهد بود. مردم هم دعا کنند تا از این بازی نتیجه لازم را بگیریم.