به گزارش افکارنیوز، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره شایعاتی که پیرامون حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی منتشرشده است عنوان کرد: طی روزهای گذشته و پس از عملکرد موفق و شایسته کادر فنی مجرب استقلال در ایران و آسیا، شایعاتی پیرامون حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی در رسانه ها طرح شد.

باشگاه استقلال بر این اساس اعلام می دارد که تمرکز کلیه اعضا باشگاه در صف و ستاد معطوف به موفقیت در بازی های حساس باقیمانده در لیگ برتر است و این موارد را تایید نمی کند.

محمد سررشته داری ادامه داد: بر این باوریم که طرح موضوع حضور امیر قلعه نویی در تیم ملی در این مقطع، هم به استقلال لطمه می زند و هم تیم ملی. بنابراین تاکید می کنم که سرمربی استقلال برنامه ای برای رفتن به تیم ملی ندارد.

به نظر می رسد طرح این مسائل به تیم ملی که متعلق به ۷۰ میلیون ایرانی است هم لطمه وارد می کند و همه باید تلاش کنیم تا تیم ملی در سایه آرامش سه بازی باقیمانده در مقدماتی جام جهانی را پشت سربگذارد.

باشگاه استقلال با افتخار اعلام می کند که قلعه نویی در حال تدوین برنامه ریزی برای تداوم موفقیت در فصل آتی است.

مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال درباره انتخاب علی جباری به عنوان یکی از چهره های ماندگار توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا عنوان کرد: ابتدا بگویم که انتظار داشتیم که کمیته محترم بین الملل فدراسیون فوتبال زودتر این خبر را به ما اطلاع می داد.

از این مساله که بگذریم باید بگویم که علی جباری بلاشک یکی از اسطورهای تاریخ فوتبال این مرز و بوم است و قرار گرفتن نام این چهره آبی در بالاترین سطح فوتبال آسیا مبین این نکته است که خاطرات درخشش او در پیراهن تیم ملی و استقلال هرگز از یادها نخواهد رفت.

لذا به شکرانه این اتفاق مهم،قصد داریم مراسمی ترتیب بدهیم تا این موفقیت بزرگ را در کنار خانواده استقلال جشن بگیریم.