هدیه ویژه هواداران به قلعه‌نویی

به گزارش افکارنیوز، تیم استقلال پس از دو روز استراحت از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کرد.

در تمرین امروز مجتبی جباری با ۳۰ دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید و در برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کرد.

*قبل از آغاز تمرین امروز در حالی که خبرنگاران قصد مصاحبه با آرش برهانی را داشتند حنیف عمران‌زاده با توپ به سمت آنها شوت می‌زد و در مصاحبه مهاجم تیم استقلال اختلال ایجاد کرد که این مسئله با خنده سایرین همراه شد.

*امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با دکتر ستوده به صحبت پرداخت.

*مهدی رحمتی امروز با سیمایی جدید و با مویی کوتاه کرده در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

*جواد نکونام و ساموئل دو بازیکنی بودند که امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداختند.

*چند نفر از لیدرهای استقلال با تهیه یک قرآن نفیس به پاس موفقیت‌ها و تلاش امیر قلعه‌نویی آن را به سرمربی تیم استقلال اهدا کردند.

*جواد نکونام که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی است امروز در کارهای گروهی تیمش شرکت نکرد، این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: متاسفانه وقتی به پایم فشار می‌آورم، درد شدیدی را احساس می‌کنم و بعد از مسابقات نیز با وجود آنکه استراحت کردم اما کمی از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شدم که البته تحت مداوا هستم و مجبورم زیاد به خودم فشاری وارد نکنم.

*میرشاد ماجدی، منصور پور حیدری و شاهرخ بیانی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند ضمن آنکه حدود ۷۰ نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های آبی‌پوشان شدند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به دویدن دور زمین و گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند، سپس در قالب گروه‌های چند نفره به حرکات تاکتیکی روی آورند و در پایان با تشکیل دو تیم آبی و سبز فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشته‌اند.

نماینده تیم استقلال در طول انجام تمرین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی بود.

*حمید رضا رجبی بازیکن دهه ۷۰ و ۸۰ تیم فوتبال سایپا امروز از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان را تماشا می‌کرد.

*آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به امارات فردا از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان از ساعت ۱۸ تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

*بهمنی مدیر روابط عمومی لیگ برتر هم امروز سر تمرین آبی‌پوشان آمده بود و از نزدیک نظاره‌گر تمرینات بود.

*دیدار تیمهای العین امارات و استقلال روز سهشنبه برگزار خواهد شد.