مظلومی: تراکتور در افت هم قدرتمند است

به گزارش افکارنیوز،پرویز مظلومی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال آلومینیوم و دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته سی و سوم رقابتهای لیگ بر‌تر ضمن بیان مطلب فوق گفت: به دلیل وقفه ۲۰ روزه‌ای که برای تیم ما در لیگ پیش آمد مجبور شدیم که در یک مقطع زمانی تمرینات را تعطیل کرده و دوباره بدنسازی کنیم، ضمن اینکه چون بازیکنان ما طی این مدت از شرایط مسابقه دور بودند آماده نگه داشتن آن‌ها کار سختی بود.

وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر بازیکنان ما از نظر بدنی و روحی شرایط خوبی دارند و به این درک رسیده‌اند که برای بقا در لیگ بر‌تر چاره‌ای جز شکست دادن تیم تراکتورسازی در زمین خود نداریم. بنابراین آن‌ها مصمم هستند که با پشتیبانی هوادارانمان مقابل تراکتورسازی فقط به دنبال کسب سه امتیاز باشیم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با اعلام اینکه قسمت نشد در اوایل فصل هدایت تیم تراکتورسازی را بر عهده بگیرم، تصریح کرد: درست است که تیم تراکتورسازی در ۵ بازی اخیر خود نتایج خوبی نگرفته و دچار افت شده است اما نباید فراموش کنیم که تراکتورسازی همیشه تیم قدرتمندی است و بازیکنان این تیم برای اینکه سهمیه آسیایی خود را قطعی کنند انگیزه بالایی مقابل تیم ما دارند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه من از عملکرد مهاجمان تیم خود در دو هفته اخیر رقابتهای لیگ بر‌تر راضی هستم و مشکل گلزنی تیم ما تا حدود زیادی حل شده است، امیدوارم روند گلزنی مهاجمان ما در بازی با تیم تراکتورسازی نیز ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم آلومینیوم در پاسخ به این پرسش که با وجود اینکه شواهد نشان می‌دهد رقابتهای فصل آینده لیگ بر‌تر ۱۸ تیمی است اما بازهم شما دغدغه سقوط دارید، اظهار داشت: ما بر روی این موضوع ریسک نمی‌کنیم و مبنای ما در حال حاضر این است که لیگ در فصل آینده ۱۶ تیمی بوده و بر همین اساس به مصاف حریفان خود خواهیم رفت. امیدوارم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال رای به ۱۸ تیمی ماندن رقابت‌های لیگ بر‌تر بدهد چون کشور ما به لحاظ وسعت و استعداد پتانسیل ۱۸ تیمی ماندن رقابتهای لیگ بر‌تر را دارد.

سرمربی پیشین تیم استقلال در خصوص صعود این تیم به عنوان تیم صدرنشین گروه خود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: این موفقیت را به مسئولان، کادر فنی و بازیکنان تیم استقلال تبریک می‌گویم. به نظر من استقلال پتانسیل حضور در بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و حتی قهرمانی در این جام را نیز دارد. برای قهرمانی در آسیا تیم درون زمین تا این لحظه عملکرد خوبی داشته و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهد اما تیم پشتیبانی و در واقع تیم بیرون زمین استقلال باید عملکرد بهتری داشته باشد.

دیدار تیمهای فوتبال آلومینیوم و تراکتورسازی از هفته سی و سوم رقابتهای لیگ برتر ساعت ۱۸ روز یکشنبه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار خواهد شد.