سخت‌ترین بازی استقلال!

به گزارش افکارنیوز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و فولاد خوزستان اظهار کرد: اهواز یکی از شهرهای مهم در ورزش فوتبال کشور است.

وی خاطرنشان کرد: اهواز وطنم است و من همیشه ممنون مردم خوزستان هستم.

سرمربی استقلال به سابقه مربی‌گری خود در استقلال اهواز اشاره و خاطرنشان کرد: آن سال که در اهواز بودم، پول نبود اما عشق و علاقه موج می‌زد.

وی با اشاره به علاقه مردم خوزستان به رنگ آبی تصریح کرد: اهواز شهر آبی‌هاست و ما در این شهر احساس خوبی داریم.

وی اظهار کرد: هیچ کجای کشور این شور هواداران ‌را نمی‌‌توان دید مردم ساعت‌ها در فرودگاه منتظر تیم استقلال بودند. قلعه‌نویی گفت: خوشحالم که یک سال در اهواز زندگی کردم و شروع مربیگری‌ام نیز در این‌جا بود.

وی به تاریخ فوتبال خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: فوتبال خوزستان همواره در کشور مطرح است و در گذشته حداقل ۹ بازیکن تیم ملی از خوزستان انتخاب می‌شدند.

سرمربی استقلال تهران درباره بازی فردا تیمش مقابل فولاد خوزستان افزود: فولاد از بازیکنان جوانی بهره می‌برد و مربی کاربلدی را در اختیار دارد.

وی خاطرنشان کرد: مطمئناً تیم ما سخت‌ترین بازی خود را خواهد داشت.

قلعه‌نویی با اشاره به اینکه برنامه ویژه‌ای برای بازی فردا در دستور کار خود قرار داده است گفت: اگر فردا پیروز میدان شویم، قهرمانیم به این خاطر برنامه‌ریزی خوبی برای دیدار با فولاد در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه همه چیز دست خداست افزود: قهرمانی زمانی مسجل می‌شود که جام را بالای سر ببریم.

سرمربی استقلال تهران خاطرنشان کرد: فولاد در هافبک و حمله تیم بسیار خوبی است اگر این نقاط را کنترل کنیم موفق خواهیم شد پیروز میدان باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم فردا قهرمان شویم و نماز شکر را در اهواز بخوانیم.