ناپاکی در فوتبال وجود دارد

به گزارش افکارنیوز، مرتضی کرمانی‌مقدم عصر شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت آبادان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر در دو هفته گذشته اظهار داشت: تعطیلات اخیر برای خیلی از تیم‌ها مشکل‌ساز شد اما برای ما بد نبود؛ ما در این تعطیلات یک سفر به مشهد داشتیم و بازیکنان از لحاظ روحی بهتر شدند. تمرینات خوب و منظمی را داشتیم و کاظمی در این مدت دستورات تاکتیکی را با بچه‌ها کار کرد و به آنها گفت که چگونه مقابل نفت آبادان کار کنند وامیدوارم فردا بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به مذاکره برخی باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنانی نظیر محسن مسلمان و اینکه آیا این مسئله حرفه‌ایست بیان داشت: این موضوع برای ما یک موضوع جدید نیست و یک موضوع کلیشه‌ایست. خیلی از تیم‌هایی که فکر می‌کنند حرفه‌ای هستند، این کار را انجام می‌دهند اما باید بگویم این مصداق کامل غیر حرفه‌ای‌گری است؛ مطمئن باشید این مسئله روی بازیکنان ما تاثیر می‌گذارد هرچند که بازیکنان ما بازیکنان زحمتکش و خوبی هستند.

مربی ذوب‌آهن در مورد ناراحتی هواداران تیم‌های مختلف از جایگاه کنونی ذوب‌آهن تصریح کرد: می‌دانیم که همه از جایگاه ما ناراحت هستند؛ بارها خواسته‌ام در مورد نحوه بسته شدن تیم با شما صحبت کنم اما آقای کاظمی این اجازه را به ما ندادند؛ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ می‌ماند و ما می‌رویم که حق خودمان را بگیریم چون پتانسیل بالایی داریم باید بگویم اولین سال است که من و کاظمی اینقدر حرص می‌خوریم و همه بازیکنان و سرپرست هم از این وضعیت ناراحت هستند.

وی پیرامون اینکه چرا با توجه به مشکلات مالی ذوب‌آهن، این تیم در یکی دو سال گذشته اینقدر با استرس بازی می‌کند، بیان داشت: برای بیشتر باشگاه‌های ما مشکلات مالی و بیرون از زمین پیش می‌آید اما آقای کاظمی خیلی خوب این مشکلات را در ذوب‌آهن جمع کرد ولی باید این موضوع را قبول داشت که یک نفر به تنهایی نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند.

کرمانی‌مقدم گفت: مطمئن باشید که دیگر این مشکلات به وجود نمی‌آید و با حضور دکتر سعد محمدی این مشکلات رفع خواهد شد و اگر آقای کاظمی بخواهد برای فصل آینده در تیم بماند، تیم قدرتمندی خواهد بست.

وی در مورد شایعه صحبت‌های آلومینیوم با تیم نفت برای محکم ایستادن مقابل ذوب‌آهن و اینکه آیا در لیگ برتر ناپاکی وجود دارد یا خیر، گفت: در فوتبال ما ناپاکی وجود دارد و از صحبت من و افرادی مثل من این موضوع حل نمی‌شود بلکه باید کاری اساسی در این مورد انجام شود و باید بگویم که فوتبال ما اکنون ناپاک هست و باید آن را قبول کرد.

دیدار تیمهای فوتبال ذوبآهن اصفهان و نفت آبادان از ساعت ۱۸ روز یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار میشود.