سر نخواستن بیک زاده دعوا است!

به گزارشافکارنیوز،بیک زاده امیدوار است که همراه با استقلال در آسیا قهرمان شود و در مورد موفقیت تیمش در این بازی ها با انگیزه بسیار زیادی صحبت می کند. او در آستانه بازی با فولاد خوزستان در مورد شرایط استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.

قبول داری قرعه استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسان است؟

آن طور که می گویند این قرعه تقریبا آسان است ولی نظر خودم این است که بازی بسیار سختی در پیش داریم. الشباب توانست پاختاکور را شکست دهد و وقتی از آن گروه سخت صعود کرده، یعنی این که تیم خوبی است. ما نباید به هیچ عنوان آنها را دست کم بگیریم در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد. من بازی الشباب مقابل صبا را دیدم و آنها باید مقابل صبا شکست می خورند.

به نظر تو استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد؟

شما می دانید که ما در گروه بسیار سختی قرار داشتیم و وقتی از گروه مرگ بالا آمدیم پس می توانیم در آسیا هم قهرمان شویم. استقلال از کادرفنی و بازیکنان خوبی بهره می برد و امسال هم اولین سالی بود که تیم ما با قدرت به مرحله بعد صعود کرد. من معتقدم استقلال می تواند قهرمان آسیا شود.

ولی شاید قلعه نویی از این تیم جدا شود، در این مورد چه صحبتی داری؟

حیف است او از استقلال برود و همه ما امیدواریم که در استقلال بماند. ما در سپاهان به مرحله حذفی صعود کردیم ولی قلعه نویی جدا شد. اگر او می ماند قطعا سپاهان می توانست قهرمان آسیا شود.

در مورد آشتی نکونام و رحمتی چه صحبتی داری؟

مطمئنا آشتی آنها می تواند به استقلال کمک کند. آنها باید زودتر از این آشتی می کردند ولی خدا را شکر که سوءتفاهمات برطرف شد و این موضوع از لحاظ روحی به تیم کمک می کند.

سال بعد در استقلال می مانی؟

راستش را بخواهید هنوز در این مورد فکر نکرده ام. الان فقط به قهرمانی در لیگ برتر و شکست دادن الشباب فکر می کنم ولی اگر باشگاه مرا بخواهد دوست دارم بمانم. البته سر نخواستن من دعوا است.

بازی با فولاد را چطور ارزیابی می کنی؟

ما با یک شرایط خوب مقابل آنها قرار می گیرم. تفکر ما این است که بازی با فولاد آخرین بازی ما برای قهرمانی در لیگ است و تحت هر شرایطی باید در اهواز پیروز شویم. زحمات ما در این فصل بستگی به نتیجه بازی امروز دارد و امیدوارم هواداران را شاد کنیم.