فقط برای یک بازی از استقلال جدا می‌شوم

به گزارشافکارنیوز،میرشاد ماجدی با بیان این مطلب افزود: هیچ تصمیمی در مورد جدایی از تیم استقلال نگرفتم و حتی این موضوع به گوشم هم نرسیده است، اما قرار است در مورد ادامه همکاری با تیم استقلال با امیر قلعه نویی و علی فتح الله زاده صحبت کنم و بعد از جمع بندی‌های لازم تصمیم نهایی گرفته شود.

وی ادامه داد: یک سال خیلی خوب را با تیم استقلال داشتم، با تمام فراز و فرودها، فصلی که گذشت یکی از فصل‌هایی بود که کمترین حاشیه را پیرامون تیم استقلال چه در تمرینات و چه در حضور خبرنگاران شاهد بودیم.

سرپرست تیم استقلال خاطر نشان کرد: ما حتی در مسابقات آسیایی سعی کردیم اجازه ندهیم مسائل حاشیه‌ای برای تیم مشکل ساز شود. در این بین رسانه‌های نوشتاری و شنیداری را از اطراف تیم دور کردیم، در نهایت توانستیم به عنوان تیم اول از گروه خود در لیگ قهرمانان صعود کنیم، خدا را شکر در لیگ هم توانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم، بنده هم به عنوان یکی از خادمین استقلال این افتخار نصیبم شد که در قهرمانی این تیم سهم کوچکی داشته باشم.

وی با بیان این مطلب که هم اکنون برای بازدید از امکانات آکادمی شهرداری کرمان و هیئت فوتبال این استان در کرمان به سر می‌برد افزود: امور کمیته جوانان فدارسیون فوتبال را براساس یک برنامه از پیش تدوین شده پیش می‌بریم، کارهای خیلی خوبی برای جوانان فوتبال دوست کشورمان در سراسر استان‌ها انجام شده و در ادامه هم انجام خواهد شد و با وجود اینکه همزمان سرپرستی تیم استقلال را بر عهده دارم به کمک همکاران در کمیته جوانان اجازه نمی‌دهم امور بر زمین بماند.

ماجدی در خصوص اینکه در مسابقه رفت تیم استقلال مقابل الشباب امارات غایب خواهد بود گفت: به خاطر جلسه رسمی که در مالزی و در محل کنفدارسیون فوتبال آسیا برگزار می‌شود به طور موقت در این یک بازی همراه استقلال نخواهم بود، اما در بازی برگشت در خدمت تیم محبوبم خواهم بود. باشگاه هم یکی از اعضای مدیریتی را به جای من، به عنوان سرپرست در این تک بازی معرفی خواهد کرد.

ماجدی با بیان این مطلب که خود او هم یکی از پاداش بگیران قهرمانی استقلال از سوی مدیریت این باشگاه است گفت: آقای فتح الله زاده طی صحبتی که با من داشته اند اعلام کردند که پاداش قهرمانی در این هفته پرداخت خواهد شد.

ماجدی در پایان گفت: تمرینات استقلال بعد از مسجل شدن قهرمانیاش از امروز ساعت ۱۷:۳۰ برای مسابقه روز جمعه برابر داماش پیگیری خواهد شد. انشاءالله روز جمعه در کنار هواداران یک جشن با شکوه را بابت قهرمانی در لیگ برتر برگزار کنیم.