به گزارش افکارنیوز،مهدوی‌کیا به حدی نزد هواداران فوتبال محبوب است که وقتی در بحبوحه بازی پرسپولیس و سپاهان وارد زمین شد، طرفداران سپاهان یکصدا او را تشویق کردند و برای کاپیتان سابق تیم ملی سنگ تمام گذاشتند. باخت پرسپولیس در فینال جام حذفی اما روز غم انگیزی را برای کیا رقم زد و او با چشمانی اشکبار چهار گوشه زمین چمن ورزشگاه آزادی را بوسید و رفت.

کاپیتان سابق تیم ملی ناراحتی‌اش را از این باخت پنهان نمی‌کند و می‌گوید: «بدترین حالت ممکن برای من و پرسپولیس رقم خورد. به خاطر هواداران دوست داشتم پرسپولیس با دادن جام قهرمانی به آنها فصل را به پایان برساند که این اتفاق نیفتاد. اگر مقابل هامبورگ هم بازی دوستانه برگزار کنند، دیگر بازی نمی‌کنم و این آخرین بازی‌ام برای پرسپولیس بود. حرف دیگری باقی نمانده به غیر از تشکر از مردم و خداحافظ!» بعد از باخت پرسپولیس به سپاهان علی کریمی هم به شکل غم‌انگیزی فوتبال را بوسید و کنار گذاشت. کریمی درباره خداحافظی غیرمنتظره‌اش با فوتبال گفت: «دوست داشتم آخرین سال فوتبالم با قهرمانی رقم بخورد اما اینطور نشد. از هواداران که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. آنها سال‌های سال، من را تحمل کردند. ولی من می‌روم و امیدوارم جوان‌هایی بیایند که جای ما را پر کنند.» بعد از این جملات بغض علی کریمی ترکید و او با گریه گفت:

من و مهدي براي هميشه از فوتبال خداحافظي ميكنيم تا دايههاي مهربانتر از مادر به پرسپوليس بيايند. مهدويكيا و علي كريمي با چشماني اشكبار بازنشستگي شان را اعلام كردند. فوتبال ايران همچنان از اسطورههايش انتقام ميگيرد.