بیک‌زاده: می‌خواستند را خراب کنند

به گزارش افکارنیوز،هاشم بیک‌زاده، من چه در نیم فصل اول و چه در نیم فصل دوم با تمام وجودم برای تیم استقلال بازی کردم ولی متاسفانه یک سری هواداران در مورد من نامهربانی کردند. آنها نمی‌دانستند من دارم با تمام وجود برای تیمم بازی می‌کنم. اما خدا را شکر توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و آنها را خوشحال کنیم.

بیک‌زاده در خصوص اینکه در ابتدای فصل او و جواد نکونام دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: ‌دقیقا همین طور است؛ من و نکونام سیبل شدیم و هر کسی هر چه می‌خواست به ما گفت. این در حالی بود که ما بازی‌های خوبی انجام دادیم. جا دارد از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که پشت سر ما ایستاد و از ما حمایت کرد. او این روزها را می‌دید و به توانایی‌های ما ایمان داشت. من هم خوشحالم توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم. گل بزنم، گل‌سازی کنم در نهایت قهرمان شدیم. امیر قلعه‌نویی با دید بزرگش این روزها را می‌دید اما بعضی از تماشاگران با ما نامهربانی کردند. اما من این قهرمانی را تقدیم به آنها می‌کنم همان‌هایی که با من نامهربان بودند.

وی افزود: بالاخره هواداران در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و دوست دارم تیم نتیجه بگیرد. در این بین اگر فراز و نشیبی به وجود آمد اما باز هم باید احترام هواداران حفظ شود. ما هم امیدواریم بتوانیم با پشت سر گذاشتن الشباب به جمع ۸ تیم برتر آسیا دست یابیم و هواداران بیشتر خوشحال شوند.

هافبک تیم استقلال در خصوص آینده این تیم گفت: به نظرم اسکلت تیم باید حفظ شود تا بتوانیم در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. البته هواداران باید بدانند من و جواد نکونام سختی‌های زیادی را در فصل گذشته متحمل شدیم. شعار روی سکوها، بی‌پولی و در کنار آن نامهربانی‌هایی که انجام شد، اینها موضوعات تلخی بود که در طول فصلی که گذشت با آن گریبانگیر بودم.

بیک‌زاده خاطرنشان کرد: باید بگویم ما در همان نیم فصل اول با کسب ۳۱ امیتاز قهرمان لیگ برتر شدیم آن هم در حالی که فقط ۱۱ بازیکن در تیم وجود داشت. گاها سه دروازه‌بان روی نیمکت قرار می‌دادیم یا ۳-۴ بازیکن جوان در ترکیب ۱۳-۱۴ نفره تیم قرار می‌گرفتیم. اما با این حال با سختی‌ها و فشردگی‌هایی که داشتیم توانستیم با جمع‌آوری امتیازات لازم در نیم فصل اول خود را به قهرمانی نزدیک کنیم.

هافبک استقلال ادامه داد: عده‌ای با قصد و غرض می‌خواستند به استقلال ضربه بزنند و در این بین من و جواد نکونام که ۸ سال در اسپانیا بازی کرده و کاپیتان تیم ملی است را کوبیدند و به شدت تحت فشار قرار دادند اما ما در نهایت توانستیم شایستگی‌های خود را نشان دهیم و تیم قهرمان شد و به نظرم این قهرمانی پاداش نامهربانی‌هایی بود که در طول فصل و به خصوص اوایل فصل کشیدیم و آن را خدا به ما داد. باید گفت روسیاهی به ذغال ماند.

بیک‌زاده در خصوص اینکه قراردادش را با تیم استقلال تمدید خواهد کرد، ‌ گفت: من برای فصل اینده تصمیمی نگرفته‌ام. باید بگویم من امسال تاکنون ۴۰ درصد از قراردادم را گرفته‌ام و هنوز ۶۰ درصد آن باقی مانده با همه این سختی‌ها هواداران با من بد کردند. اکنون هم هیچی برای تمدید قراردادم مشخص نیست. بازی باقیمانده هم بگذرد و جشن قهرمانی را با هواداران بگیرم و بعد از آن با جمع‌بندی شرایط تصمیم قطعی را خواهم گرفت.

وی افزود: من ۴ قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام برتر را به دست آوردهام و این طور که میگفتند بازیکن ضعیفی نبودم سه سال در تیم استقلال بودم و دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی را در زمان صمد مرفاوی به دست آوردم در سپاهان قهرمان لیگ برتر شدم. این خود نشان میدهد من بازیکن ضعیفی نبوده و نیستم. فقط میتوانم بگویم امسال هم با وجود تمام نامهربانیهایی که به من شد در آخر فصل ثابت کردم از چه تواناییهایی برخوردارم و آنها که باید تواناییهای من را میدیدند.