پنجعلی: خارجی‌ها فوتبال ما را از بین برده‌اند

به گزارش افکارنیوز، محمد پنجعلی پس از نشست کمیته فنی امروز باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: ما سعی کردیم برنامه‌های گل‌محمدی برای فصل آینده را ببینیم و سپس آنها را به همراه بازیکنانی که قرار است به پرسپولیس بیایند، ارزیابی کنیم تا بهترین تصمیم را برای فصل‌ آینده بگیریم.

وی افزود: گزینه اول ما گل‌محمدی است اما چند گزینه دیگر که نام‌شان را نمی‌برم نیز در لیست ما حضور دارند.

پنجعلی در پاسخ به سؤالی که شاید ۱۵ بازیکن از شما جدا شوند، گفت: نه، اینطور نیست، درست است که قراردادها تمام شده اما طبق نظر کادر فنی بازیکن جذب می‌کنیم اما باز هم می‌گویم گزینه اول ما برای سرمربیگری گل‌محمدی است و ما قرار است برنامه‌ ایشان را گرفته و سپس در مورد او تصمیمات لازم را بگیریم، امروز در خصوص گزینه خارجی نیز صحبتی نداشتیم.

پنجعلی خاطرنشان کرد: متأسفانه خارجی‌ها فوتبال ما را خیلی اذیت کردند، ژوزه به ما تیم را دوازدهم تحویل داد اما با مربی خودمان باز هم به فینال جام حذفی رسیدیم، گل‌محمدی اگر شناخت بیشتری از تیم داشت قطعاً ما در لیگ برتر هم وضعیت بهتری داشتیم. هواداران از پرسپولیس قهرمانی می‌خواهند و ارزیابی ما این است که خارجی‌ها به فوتبال ما کمکی نمی‌کنند. ما اسمی‌تر از کی‌روش نداریم اما ایشان برای ما چه کار کرده است؟

وی ادامه داد: ما بازی سختی را مقابل سپاهان داشتیم و متأسفانه بازی را واگذار کردیم اما سؤال من این است برای یک پنالتی چقدر بازی را معطل کردند و خبرنگاران را به این طرف و آن طرف کشاندند، من عضو کمیته فنی نیستم که این حرف‌ها را می‌زنم فقط امروز به عنوان یک پیشکسوت دعوت شدم.

وی در پایان یادآور شد: من جزو آنهایی هستم که نمینشینم تا هرچه دلشان میخواهد بگویند و من هم گوش بدهم، همه میدانند هم پست داشتم و هم حقوق اما وقتی دیدیم شرایط ایدهآل نیست. رفتم.