نژادفلاح: از گل‌محمدی ممنونم که رفت!

به گزارشافکارنیوز،محمدحسین نژادفلاح‌ در مورد استعفای یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس گفت: از رفتار بزرگ منشانه گل‌محمدی تشکر می‌کنم که نظر هواداران برایش مهم بود و خودش را در کنار هواداران دید. من به گل‌محمدی علاقه دارم اما در این مقطع توان این مربی همین بود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: چون تیم را خود گل محمدی نبسته بود نمی‌شود گفت که صد درصد هم مقصر بود اما من بی‌صبرانه منتظر هستم تا استعفای رویانیان هم از راه برسد و مدیرعامل باشگاه همین رفتار را نسبت به هواداران داشته باشد. گل‌محمدی از سرمایه های خوب باشگاه پرسپولیس است که امیدوارم در سال‌های آینده با تجربه بیشتر در اختیارپرسپولیس باشد تا باشگاه بتواند از تمام ظرفیت‌های این مربی استفاده کند.

وی تاکید کرد: به صلاح خود رویانیان، ‌ باشگاه و هواداران است که استعفا بدهد چون در بحثانتخاب سرمربی و بازیکنان برای فصل آینده مدیرعامل بیشترین نقش را دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص علت برگزاری جلسه شب گذشته کمیته پیشکسوتان این باشگاه با رویانیان اظهار داشت: معلوم بود که در آن جلسه فضای مناسبی نبود و برخی‌ها هم به این جلسه نرفتند. برگزاری این گونه جلسات فرار رو به جلو است.

نژادفلاح درباره گزینه احتمالی باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری این تیم در فصل آینده عنوان کرد: فعلا نمی‌شود در این مورد تصمیم گرفت اما در اولین فرصت بعد از جابجایی‌ها مدیران باید با فراغ بال در این مورد اقدام کند وخریدهای خوبی انجام دهد. به نظرمن پرسپولیس با مربیان ایرانی موفق تر است البته مربی که هم ایرانی باشد و هم مقتدر.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که باشگاه پرسپولیس در دو - سه سال گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده این بوده که مربی و مدیرعامل باشگاه خیلی دیر انتخاب شدند که البته امیدوارم این فصل اینطور نشود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد به تعویق افتادن جلسه هیات مدیره گفت: از قبل هم در این مورد صحبت شده بود اما جدی نبود. برخی از دوستان در هیات مدیره اعتقاد داشتند که این جلسه باید بعد از بازی با تراکتورسازی انجام شود تا تصمیم گیری های کامل تری گرفته شود.

نژادفلاح در خصوص اقدامات جانبی که رویانیان در مدت حضورش در پرسپولیس انجام داده تصریح کرد: رویانیان کارهای خوب و ارزشمندی انجام داده و در خیلی از زمینه ها توفیق داشته که من بخاطر این از وی تشکر می‌کنم اما تاکید خود من این بود که اولین هدف مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باید توفیق تیم فوتبال باشد.

وی اضافه کرد: تاسیس دانشگاه وظیفه باشگاه پرسپولیس نیست وقتی باشگاه در زمینه تیم فوتبال موفقیت داشته باشد می تواند به رشتهها و کارهای دیگر بپردازد. از دست دادن لیگ و جام حذفی برای هواداران ناراحت کننده بود. نه تنها برای هواداران پرسپولیس بلکه امسال تنها فصلی بود که هواداران استقلال هم علاقمند بودند تا پرسپولیس یک قهرمانی به دست بیاورد.