قلعه‌نویی پا به توپ شد

به گزارش افکارنیوز، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز تمرینات خود را جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل الشباب برگزار کرد. در تمرین امروز تیم استقلال تمامی بازیکنان حضور داشتند و مجتبی جباری و آرش برهانی با اندکی تأخیر به ورزشگاه آزادی رسیدند.

*هواداران تیم استقلال با تهیه یک سی‌دی آن را میان حاضرین در استادیوم پخش کردند. محتویات این سی‌دی آهنگ‌هایی بود که برای قهرمانی استقلال سروده شد.

*کیانوش رحمتی و حسن اشجاری فرزندان خود را به محل تمرین آورده و آنها نیز در زمین مشغول بازی بودند.

*قبل از آغاز تمرین امروز امیر قلعه‌نویی برای دقایقی کوتاه با بازیکنان صحبت کرد.

*فرهاد مجیدی که روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز پا به پای دیگر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر دکتر حاج‌قاسم به گرم کردن بدنهای خود پرداختند سپس کارهای تاکتیکی را انجام دادند و در نهایت فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند. در جریان فوتبال درون‌تیمی امروز فرهاد مجیدی از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شد و مجبور شد در حین تمرین بینی خود را بپوشاند اما وی در ادامه کارهای گروهی شرکت داشت.

*منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مهدی رحمتی به صحبت پرداخت. علاوه بر پورحیدری، بیانی، دین‌محمدی، فنونی‌زاده و ماجدی نیز در تمرین حاضر بودند.

*در جریان تمرین امروز آبی‌پوشان سرمربی تیم استقلال پا به توپ شد و در کارهای تیمی شرکت کرد.

*حدود ۷۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز حاضر شدند.

*جواد نکونام در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت نداشت و تنها زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرین کرد. وی در اواخر تمرین به مهدی رحمتی ضربات ایستگاهی زد و با وی به تمرین پرداخت.

*تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه پیگیری خواهد شد و آبیپوشان بعد از تمرین راهی فرودگاه میشوند تا به کشور امارات سفر کنند. تیم استقلال روز چهارشنبه به مصاف الشباب امارات میرود.