به گزارش افکارنیوز، مارک فن بومل، بازیکن هلندی تیم پی اس وی آیندهوون، دوران حرفه ای فوتبال خود را روز یکشنبه با کارت قرمز و اخراج از زمین مسابقه به پایان رساند.

پی اس وی آیندهوون روز یکشنبه به مصاف اف ثتوونته رفت. در دقیقه هفتاد این مسابقه، مارک فن بومل، ملی پوش پیشین تیم میزبان با دریافت کارت زرد دوم توسط داور از زمین مسابقه اخراج شد.

فن بومل سی و شش ساله که تا کنون کاپیتان تیم پی اس وی آیندهوون هلند بود در پایان بازی به خبرنگاران گفت: «فوتبال حرفه ای من با اخراجم از زمین مسابقه تمام شد و این برای من جای تاسف دارد. اما این فصل در کل برای تیم ما دشوار بود.»

در پایان بازیهای این فصل لیگ قهرمانی فوتبال هلند، تیم آژاکس برای سومین بار به مقام قهرمانی رسید و تیم پی اس وی آیندهوون در مکان دوم قرار گرفت.

کاپیتان تیم پی اس وی آیندهوون افزود: «من هنوز می توانستم مطابق با خواست هواداران تیم، یک سال دیگر هم بازی کنم اما ترجیح می دهم در شرایطی که هنوز روی فرم هستم و در ترکیب ثابت تیم جای دارم، از میادین فوتبال خداحافظی کنم.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لاهه، مارک فن بومل که در هفتاد و نه بازی برای تیم ملی فوتبال هلند به میدان رفت و در جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی با تیم ملی کشورش در بازی نهایی حضور داشت، در تیم های فورتونا سیتارد، پی اس وی آیندهوون، اف ث بارسلونا، بایرن مونیخ و آث میلان بازی کرده است.