پیشنهاد پرسپولیس به پیام صادقیان

به گزارشافکارنیوز،پیام صادقیان با بیان اینکه من چند روز پیش در مصاحبه‌ای گفته بودم دوست دارم به پرسپولیس ملحق شوم، تصریح‌کرد: بعد از این مصاحبه هواداران قرمز به من اعتراض کرده بودند و گفته بودند صادقیان پرسپولیسی نیست و نباید به این تیم بیاید. بنابراین دیگر فکر نمی‌کنم دلیلی برای حضور من در پرسپولیس باشد چون هواداران این تیم اصلا از حضور من استقبال نخواهند کرد.

وی ادامه داد: اما لازم می‌دانم از مدیران باشگاه پرسپولیس تشکر کنم که به من پیشنهاد دادند. فعلا نه به تیم ملی فکر می‌کنم و نه به پرسپولیس. تنها روی بازی پلی آف تمرکز دارم و اگر شرایط در ذوب‌آهن فراهم باشد و باشگاه درخواست من را محقق کند بدون شک در تیم محبوبم ذوب‌آهن خواهم ماند. از چند تیم بزرگ پیشنهادهای خوبی دارم.

وی همچنین با بیان اینکه نظر سرمربی تیم ملی مهم است گفت: در چند هفته اخیر در تیم ذوب‌آهن واقعا خوب کار کردم و در اردوی تیم ملی که در کویت بود بسیار خوب ظاهر شدم و واقعا نمی‌دانم دلیل دعوت نشدن من به تیم ملی چه بوده است. شاید کارلوس کی‌روش از سبک بازیکنان فانتزی و تکنیکی خوشش نمی‌آید که من را به تیم ملی دعوت نمی‌کند. من در هر بازی عالی کار کرده‌ام ولی نمی‌دانم چرا باز هم دعوت نشده‌ام! بازیکنانی به تیم ملی دعوت شده‌اند که در طول فصل بیشتر از ۱۰ بازی برای تیم ملی انجام نداده‌اند.

هافبک هجومی تیم فوتبال ذوب‌آهن افزود: واقعا خوشحال شدم که محسن مسلمان و قاسم حدادی‌فر به تیم ملی دعوت شدند. این بازیکنان شایستگی حضور در تیم ملی را داشتند که خوشبختانه دعوت شدند.

وی خاطرنشانکرد: خوشحال میشوم که شرایط ادامه بازی من در فوتبال اصفهان فراهم باشد چون واقعا در اصفهان احساس راحتی میکنم و شک نکنید که تمام بازیکنان ذوب آهن دوست دارند در این تیم بمانند.