رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرآنلاین ، از آخرین اتفاقات مربوط به تیم ملی سخن می گوید بهانه گفت و گو هم بخشش کارلوس کرش از سوی فیفا است ؛ این خبر بخشش کرش را ما دیروز شنیدیم و فکر می کنم اتفاق مهمی باشد در مذاکرات مان با این مربی. البته ما همان ۲ ماه قبل هم حاضر بودیم او به رغم محرومیت به ایران بیاید و کارش را آغاز کند .

کفاشیان می گوید: «فکر می کنم سرمربی تیم ملی را تا ۱۴ فروردین معرفی کنیم. مذاکرات مان با کرش خوب پیش رفته اما هنوز یکی دو بند سهت که سرش مشکل داریم. نمی توانیم بگذاریم هر کسی که سرمربی تیم ملی می شود بیش از اندازه دور از کشور باشد. برای مان این نکات خیلی مهم است. غیر از کرش گزینه دیگری هم داریم که فکر می کنم از میان این دو، یکی را سرمربی تیم ملی کنیم.»

کفاشیان درباره رفتار فدراسیون با مجید جلالی هم می گوید: «به هر حال ما نمی خواهیم ایشان از فدراسیوند دلگیر باشند اما باید کمی صبر کنند. حتی اگر ما کرش را بیاوریم و او سوپروایزر تیم امید باشد، چه ایرادی دارد که جلالی با کسی به بزرگی کرش کار کند و با هم یک تیم فنی قوی باشند؟»

رئیس فدراسیون در ادامه با اشاره به مصاحبه نوروزی اش با یکی از شبکه های تلویزیونی می گوید: «من که دیگر در این فوتبال به ناکامی عادت کردم. هر کاری هم که می کنیم، آخرش می شود ناکامی پس برای همین حرفی از موفقیت نمی زنم. می گویم امید دارم که مردم با توجیهاتم قانع شوند.»

او درباره احتمال تساوی داربی نوروزی هم می گوید: از این خبرها نیست. ما اتفاقا به تیم ها گفتیم چون عید است حتما باید بازی برنده داشته باشد . شک نکن که باز هم داربی برنده دارد. فوتبال است دیگر. بازی به برد و باختش قشنگ است.