در بازی معوقه لیگ برترفوتبال، تیم سپاهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم صنعت نفت آبادان بود که در جریان این بازی هتاکی یکی از عوامل باشگاه سپاهان به خبرنگارر برنامه نود در اصفهان حاشیههای زیادی را به وجود آورد.

پس از پایان بازی در نیمه اول این دیدار امیر قلعه نوعی سرمربی تیم اصفهانی به سمت داور رفت تا اعتراض خود را نسبت به عملکرد داور اعلام کند که در این حین خبرنگار برنامه نود در حال تصویر برداری از وی بود که این اتفاق از دید سرپرست تیم سپاهان خوشایند نبود و سبب شد تا مجید بصیرت به خبرنگار نود چیزی بگوید و در ادامه نیز جمعی از کادر باشگاه سپاهان و لیدر های تماشاگران این تیم با دشنام و حرف های رکیک به سمت این خبرنگار حمله ور شدند.

به نوشته گل؛ این پایان ماجرا نبود و زمانی که خبرنگار برنامه نود به جایگاه خبرنگاران در قسمت VIp رفت از سوی یکی از کادر اجرای باشگاه سپاهان با دشنمام مورد حمله قرار گرفت که این کار با اعتراض خبرنگار برنامه نود در اصفهان همراه شد. پیس از این اعتراض فرد هتاک با مشت به صورت خبرنگار کوبید که این کار باعثشد تا بلافاصله مسئولین امر وارد کار شوند اما قبل از آنان خبرنگاران آن فرد را از جایگاه مخصوص خبرنگاران خارج کردند. سمت چپ صورت خبرنگار برنامه نود مورد اصابت قرار گرفت که سبب متورم شدن صورت وی شد.

این اتفاقات ادامه داشت تا زمانی که خبرنگار برنامه تلویزیونی ۹۰ خواستار خارج شدن از ورزشگاه بود که با حمله تعداد اندک تماشاگران سپاهانی روبه روشد که مجبور به بازگشت به داخل سالن کنفرانس خبری شد اما نیروی انتظامی با مداخله به این اتفاقات خاتمه داد و با اسکورت خبرنگار برنامه نود از وی برای خروج از ورزشگاه محافظت کردند.

گفتنی است از چندی قبل مسوولان باشگاه سپاهان اصفهان با عوامل برنامه نود دچار مشکل شدند که این مساله در نهایت به این اتفاق ختم شد، البته به نظر می‌رسد این پایان ماجرا نخواهد بود چون هیچ یک از دو طرف حاضر به عقب نشینی نیستند.