عالمیان: مسابقات جهانی تازه برایم شروع شده

به گزارش افکار نیوز، نوشاد عالمیان پس از راهیابی به جمع ۳۲ نفر نهایی مسابقات جهانی فرانسه، اظهار کرد: مسابقات از سطح کیفی خوبی برخوردار است و بازیکنان با انگیزه‌ای در این رقابت ها حضور دارند. اولین بازی باتوجه به این که به جدول اصلی صعود کرده بودم و پیش از آن مسابقه ای نداشتم کمی بازی برایم سخت بود، اما به هر حال توانستم بازی را جمع کنم و پیروز شوم.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در بازی دوم برای روبرو شدن با حریف فرانسو ی تمرین کرده بودم و با آنالیز بازی‌هایش به میدان آمدم. این پینگ‌پنگ باز نفر اول پینگ‌پنگ فرانسه است و در زمان بازی هم جو سالن به نفع او بود، اما من با انگیزه بالایی آمده بودم تا پیروز شوم.

عالمیان در پاسخ به این که شرایط مسابقه و امتیاز میزبانی حریف برای شما استرس به همراه نداشت؟ گفت: یک مقدار استرس طبیعی است، اما من رفته بودم که این بازی را ببرم و توانستم منطقی بازی کنم و نتیجه بگیرم.

پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران درباره بازی با هائو وانگ نفر سوم پینگ‌پنگ جهان، اظهار کرد: این پینگ‌پنگ باز چینی رقیب سختی برایم است. من پیش از این دوبار مقابل او شکست خورده ام، اما تمام تلاش خود را می کنم که پیروز شوم. مسابقات تازه برایم شروع شده است و به باخت فکر نمی کنم، بلکه اول راه هستم.