به گزارش افکارنیوز، محمد رویانیان در حاشیه فینال لیگ برتر فوتسال بانوان در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شرایط تیم بانوان پرسپولیس اظهار داشت: ‌ تیم بانوان پرسپولیس زحماتی زیادی کشیده و به شهرهای مختلفی سفر کرد و الان با بی‌پولی و مشکلاتی که داشتند به فینال صعود کردند.


وی افزود: ‌ خانم رحمتی به عنوان سرپرست فوتبال بانوان به همراه سرمربی و بازیکنان این تیم با غیرت در مسابقات ظاهر شدند و با وجود مشکلات فراوانی که داشتند توانستند به فینال این رقابت‌ها برسند. ما قدردانشان هستیم و این زحمت آنها را جبران خواهیم کرد. هر پاداشی هم که خانم رحمتی به عنوان سرپرست تیم بخواهند به اعضای تیم و کادر فنی اهدا خواهیم کرد و حتی اگر قهرمان هم نشوند ما حقوق آنها را خواهیم داد.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تیم بانوان با وجود مشکلات فراوانی که داشت توانست تا فینال این مسابقات راه پیدا کند و از نظر من مدیرعامل باشگاه، آنها قهرمان هستند.


رویانیان در خصوص عقد قرارداد با علی دایی گفت: امروز ۱۳ رجب همزمان با میلاد امیرالمؤمنین قرارداد علی دایی کاملاً قطعی شد او سرمربی ما است و امروز از طریق ایمیل قراردادمان به صورت رسمی امضا خواهد شد. او بازیکنانش را به من معرفی کرده است دو دستیار هم معرفی کرده ما در حال مذاکره با آنها هستیم تا قراردادشان را امضا کنیم و وضعیت سایر دستیاران‌ آقای دایی هم تا فردا مشخص خواهد شد.


وی اضافه کرد: ‌ من برای دستیاران سرمربی هیچ گونه تأکیدی نداشتم و بهترین راهکار در این ارتباط این است که خود سرمربی دستیارانش را انتخاب کند. علی دایی هم تا دو سه روز آینده به ایران می‌آید تا باز به صورت حضوری با او نشست‌هایی در خصوص پیرامون باشگاه داشته باشیم.


رویانیان در خصوص اینکه مبلغ قرارداد علی دایی با تیم پرسپولیس چقدر است، گفت: من فقط می‌توانم بگویم مبلغ قرارداد علی دایی با پرسپولیس کمتر از پولی است که قرار بود از تیم راه‌آهن دریافت کند. او بدون هیچ شرطی با پرسپولیس قرارداد بست، من با سه مربی مانوئل، ژوزه، مصطفی دنیزلی و یحیی گل‌محمدی قرارداد بستم اما شرایط قرارداد علی دایی با آنها فرقی نمی‌کند بلکه آسانتر هم هست.


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تأکید کرد: مبلغ قرارداد علی دایی با پرسپولیس به اندازه یک بازیکن لیگ برتری است و حتی شاید کمتر از آن باشد.


رویانیان در پایان در خصوص لیست مازاد تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده گفت: ما لیست مازاد را تهیه کردیم اما آن را در رسانهها اعلام نمیکنیم و به صورت خصوصی به خود همان بازیکنان ابلاغ خواهیم کرد.