زینی‌زاده: بائو و اشجاری را نمی‌خواهیم

به گزارش افکارنیوز، حمید زینی‌زاده در مورد وضعیت تراکتور‌سازی گفت: در حال تمدید قرارداد بازیکنان فعلی و جذب سایر بازیکنان مورد نیاز هستیم. با مرتضی اسدی امروز تمدید کردیم و فردا صبح در تهران مذاکره با بازیکنانی مثل مهدی کریمیان، مهدی سید‌صالحی و سایر نفرات را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: حامد لک، محسن دلیر و برخی نفرات دیگر را جذب کردیم و فردا مجید جلالی به تبریز می‌آید تا کارمان را از روز یکشنبه آغاز کنیم.

زینی زاده در مورد وضعیت دستیاران مجید جلالی گفت: در مورد دستیاران خود سرمربی تصمیم می گیرد. قرار است جلال چراغپور نیز فردا به تبریز بیاید و با او نیز برای حضور در تراکتورسازی مذاکره می کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با جذب حامد لک آیا از بین دروازه بانان این تیم محسن فروزان، ‌ عقیل اعتمادی و مهدی ثابتی کسی از جمع تراکتور‌سازان خارج خواهد شد، عنوان کرد: باید مجید جلالی در تمرینات حضور یابد در این ارتباط نظر خود را بیان کند. او لیست مازاد را اعلام خواهد کرد و به احتمال فراوان نیز یک دروازه بان در لیست مازاد حضور خواهد داشت.

زینی‌زاده در مورد مذاکره با علی کریمی خاطرنشان کرد: با علی کریمی مذاکره مستقیم نداشتیم اما نسبت به جذب ایشان ابراز تمایل کردیم. شخص ثالثی صحبت ما را به گوش ایشان رسانده است و او نیز نسبت به حضور در تیم ما ابراز تمایل کرده است.

وی در مورد شایعه حضور جواد نکونام گفت: در مورد نکونام نیز وضعیت مثل کریمی است و مذاکره مستقیم نداشتیم.

زینی زاده در مورد وضعیت احمد جمشیدیان خاطرنشان کرد: حضور جمشیدیان در تراکتور‌سازی تقریبا قطعی شده و این مسئله طی فردا نهایی می‌شود.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا مذاکره ای با میثم بائو و حسن اشجاری داشته اند، خاطرنشان کرد: از طرف باشگاه با این ۲ بازیکن هیچ تماسی گرفته نشده است و اصلا بحثجذب آن ها وجود نداشته است.

زینیزاده در پایان گفت: خواسته هواداران بستن تیمی قدرتمند است که ما در این راستا نهایت تلاشمان را میکنیم.