شایسته جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال؟

به گزارش افکارنیوز،این روزها بحثجدایی احتمالی علی فتح‌الله‌زاده از استقلال به خبر اول رسانه‌های ورزشی تبدیل شده تا جایی که این موضوع حتی آغاز فصل فوتبالی آبی‌پوشان برای لیگ برتر سیزدهم را تحت‌الشعاع قرار داده و در حالی که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری برای آماده‌سازی فصل جدید، تمرینات خود را آغاز کرده و حتی بعضاً اسکلت‌بندی تیم خود را مشخص کرده‌اند، استقلالی‌ها هنوز درگیر مسائل مدیریتی بوده و قهرمان لیگ برتر هنوز از این لحاظ ثبات ندارد.

بر همین اساس و با جدایی احتمالی فتح‌الله‌زاده از مدیریت باشگاه استقلال، به نظر می‌رسد وزیر ورزش این روزها سرگرم انتخاب جایگزین وی است تا پس از چندین سال یک فرد جدید جایگزین مدیرعامل باتجربه و محبوب استقلالی‌ها شود.

با این حال آخرین شنیده‌ها حاکی از آن است که محمد عباسی طی روزهای اخیر در این خصوص صحبت‌‌هایی را با مجید شایسته، رئیس فدراسیون تنیس داشته تا به زودی این اتفاق مهم فوتبالی رخ دهد.

شایسته در همین خصوص در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ابتدای به امر زیر بار این مذاکرات نرفت و جالب اینکه هرگز چنین موضوعی را تکذیب هم نکرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا موضوع جایگزینی وی به جای فتح‌الله‌زاده در استقلال صحت دارد، گفت: خیر است انشالله! اینکه دوستان چنین لطفی به بنده دارند، بسیار خوب است و حسن نظر آنها را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: چنین موضوعی حسن نظر دوستان است، البته استقلال هم تیم بزرگی است و من این نام بزرگ را در حد و اندازه‌های خودم نمی‌دانم و معتقدم که بزرگان باید در این عرصه خدمت کنند.

شایسته در پایان چنین بحثی را به روزهای آینده موکول کرد و تأکید کرد: امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد خیر باشد، اجازه دهید یک هفته تا ۱۰روز دیگر هم بگذرد و سپس در خدمتتان هستم.

شایسته از سال ۸۹ سکان هدایت فدراسیون تنیس را عهدهدار بوده و نکته جالب در خصوص این مدیر اینکه وی تا به حال برخلاف سایر رؤسای فدراسیونهای دیگر از بیپولیها گلایه نکرده و از آن دسته مدیرانی به شمار میرود که به تأمین منابع مالی از طریق خصوصی سازی و سایر منابع دیگر تأکید میکند.