عادل فردوسیپور در شروع برنامه ۹۰، بیش از یک ساعت به دلیل آماده نشدن نوار فیلمهای برنامه و تائید آنها از سوی پخش شبکه، فردوسی پور و همکارانش با رفتن برنامه روی آنتن، گفت: یکساعت از برنامه گذشته اما فیلمها نرسیده و اگر شرایط این طور باشد حتما باید همه جمع کنیم برویم خانههایمان.

به گزارش خبرآنلاین. فردوسی‌پور در بخشی دیگر از برنامه‌اش هم تصاویر ارسالی بینندگان را از شهرهای مختلف به تصویر کشید‌، تصاویری که از اقصی نقاط ایران برای شان فرستاده بودند، گفت: «حالا خوب است ما متهم به شهرستان‌ستیزی هستیم و از همه شهرهای مختلف برای‌مان این همه تصویر فرستاده می‌شود. بابا به قرآن این‌ها خودجوش است.»

این طعنه فردوسی‌پور به امیر قلعه‌نویی و سپاهانی‌ها بود. او در بخشی دیگر از برنامه هم تماشاگران ورزشگاه‌های کرمان و فولادشهر اصفهان را نشان داد که برنامه ۹۰ را تشویق می‌کردند و از سپاهانی‌ها انتقاد می‌کردند.

بخشی دیگر از برنامه هم گفتوگوی تلفنی بود با محمود یاوری، سرمربی اصفهانی استیلآذین. او نکات مختلفی درباره تیمش گفت که یکی از جالبترین بخشهایش جایی بود که عادل به او درباره اختلاف با علی پروین گفت و در مقابل پاسخ شنید: عادل جان در این قبر، مردهای پیدا نمیکنی.