به گزارش خبرنگار مهر، محمود یاوری در مورد آخرین وضعیت چهار بازیکن این تیم که به مرخصی فرستاده است، ضمن بیان مطلب فوق گفت: کعبی پس از صحبتی که روز گذشته با من داشت، به اشتباهش اعتراف کرد و من هم وی را بخشیدم تا این بازیکن در تمرین روز گذشته تیم شرکت کند.

وی در خصوص اینکه چرا کعبی از تیم کنار گذاشته شده بود، اظهار داشت: پیش از دیدار با شاهین بوشهر وی زودتر از سایر بازیکنان برای گرم کردن به زمین رفت، درحالیکه من می‌خواستم آخرین نکات فنی را به تیم اعلام کنم. البته وی اعلام کرد تنها برای گرم کردن به زمین رفته و قصد بدی نداشته است. من هم دلایلش را پذیرفتم و به وی اجازه حضور در تمرینات را دادم.

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین در مورد وضعیت محمد غلامی هم تاکید کرد: وی بازیکن خوبی است و در آن دیدار هم انگیزه بالایی داشت اما وی در زمین اشتباهی را انجام داد و باعث۱۰ نفره شدن تیم شد. من جباری را می‌‌‌‍شناسم و می‌دانم داور خوبی است و حتما محمد چیزی گفته که داور بلافاصله اخراجش کرده است.

یاوری با تاکید بر اینکه از معدنچی، اشجاری و غلامی انتظار می‌رود در اختیار تیم باشند نه طبق دیدگاه‌های خود بازی کنند، افزود: شما فکر کنید ما ۳ بازیکن سه اخطاره داریم. کنار گذاشتن آنها دلایل مختلفی داشت که من پس از ۴ هفته حضور در تیم و تماشای عملکرد آنها در ۳ بازی چنین تصمیمی را گرفتم. ضمن اینکه در این مقطع احساس کردم باید محکم‌‍تر و سخت‌تر با بازیکنان برخورد کرد تا آنها شرایط را بیشتر درک کرده و برای موفقیت تیم تلاش مضاعفی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه وضعیت استیل آذین نه گره خورده، نه جادو شده و نه مشکل دیگری وجود دارد، تاکید کرد: انتظار از بازیکنان ما بیشتر است و باید آنها در حد توانشان و برابر نامشان در زمین بازی کنند. قطعا اگر آنها به این باور برسند می‌توانیم در بازی‌‎های آینده نتایج بهتری را کسب کنیم. البته من به شخصه مطمئنم استیل آذین در لیگ برتر بماند.

سرپرست تیم فوتبال استیل آذین در پایان با بیان اینکه علی پروین با وی برای حضور در تیم صحبت کرده است، در مورد سمتش در این تیم گفت: " مقصود تویی کعبه و بتخانه بهانه است ". من مدیرفنی و با حفظ سمت سرپرست تیم هستم. ضمن اینکه نکات فنی را به امید نمازیان می‌گویم و وی با حضور در کنار زمین آن را به بازیکنان منتقل می‌کند.

تیم فوتبال استیل آذین در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز از بیست و نه هفته مسابقات لیگ برتر در رده هجدهم قرار گرفته و قعرنشین این رقابت‌ها است.