وزارت ورزش نمی‌خواهد کاری برای استقلال کند

به گزارش افکارنیوز،سیاوش اکبرپور درباره عدم حضور بازیکنان در تمرینات استقلال گفت: بیشتر بازیکنان ما آزاد هستند و با وضعیتی که به وجود آمده و مدیریت باشگاه هم مشخص نیست این اتفاقات افتاده است.

بازیکن استقلال اضافه کرد: این تیم ۲۰،۳۰ میلیون هوادار دارد و باید فکری برای آن کنند. مردم گناه دارند. ما جز ۸ تیم برتر آسیا شدیم و ۴،۵ روز دیگر قرعه‌کشی مرحله بعدی هم انجام خواهد شد و شرایط ما اینگونه است. دلشان به حال اکبرپور نه، به حال این مردم بسوزد.

وی تاکید کرد: این وضعیت تا همین جا هم به ما ضربه زده است. وقتی بازیکنانمان نیستند چه کار باید کنیم؟ سال گذشته با بی‌پولی ساختیم و جزو ۸ تیم آسیا شدیم و قهرمانی لیگ را هم به دست آوردیم اما حالا به این وضعیت دچار شدیم. این وضع به مسئولان مربوط می‌شود.

اکبرپور اظهار داشت: این تیم هواداران زیادی دارد و حتی افرادی برای آن می‌میرند. کسانی هستند که پس از باخت چند روز با خانواده‌هایشان صحبت نمی‌کنند. اگر ما می‌خواهیم فرهنگ‌سازی کنیم چه خوب است که از استقلال و پرسپولیس شروع کنیم. وضعیت تمرین ما را ببینید؛ آیا می‌شود تیمی به این بزرگی چنین شرایطی داشته باشد؟ به خاطر عرقی که به این تیم داشتم و چون آن را دوست داشتم سر تمرین آمدم اما کسی نیامده و به خانه برگشتم.

وی در پاسخ به این سوال که چه کسی باید مسئولیت این اتفاق‌ها را به عهده بگیرد و آیا وزارت ورزش نباید اقدامی کند گفت: استقلال برای وزارت ورزش است اما نمی‌خواهند کاری کنند. شاید از من خوششان نمی‌آید ولی با کارهایشان هواداران را آزار می‌دهند.

بازیکن استقلال در مورد دیدار فردای تیم ملی برابر کره‌جنوبی گفت: به نظر من بازی آسانی پیش‌رو داریم. ایران همیشه نشان داده که غیرت دارد و در جایی که گرفتار شویم نه تکنیک مهم است نه تاکتیک. آنقدر بازیکنان غیرت دارند که در زمین جواب صحبت‌های مربی کره را هم می‌دهند. به نظر من این بازی با تساوی به پایان نمی‌رسد بلکه پیروز می‌شویم و انشاءالله ازبکستان هم قطر را شکست می‌دهد و کره از سود مستقیم باز می‌ماند.

اکبرپور ادامه داد: فکر میکنم سرمربی کره به بازیکنان تیم ملی بیاحترامی نکرد بلکه به کل ایرانیها بیاحترامی کرد و بازیکنان با غیرتشان در زمین جواب او را میدهند.