درخشان: یک قدم تا جام جهانی فاصله داریم

به گزارشافکارنیوز،حمید درخشان درمورد دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی گفت: شرایط تیمی ایران بسیار خوب است و بازیکنان از روحیه بالایی برخوردار هستند. امیدوارم در این دیدار عملکرد خوب و هوشمندانه‌ای داشته باشیم و در پایان ۹۰ دقیقه دست پر میدان را ترک کنیم. یک قدم تا جام جهانی فاصله داریم، امیدوارم قدم آخر را محکم برداریم.

وی در مورد اینکه بسیاری اعتقاد دارند کره جنوبی قدرت گذشته را ندارد عنوان کرد: اصلا نباید کره را دست‌کم بگیریم، آنها یک تیم حرفه‌ای هستند که در رفتن به جام جهانی تداوم داشته‌اند هر چند در خانه این تیم را شکست دادیم اما آنها بازی بهتری نسبت به ما ارائه کردند. شاید کره جنوبی نسبت به تیم سال های قبلش افت کرده باشد اما نباید به هیچ وجه آنها را دست‌کم گرفت.

کارشناس فوتبال ایران خاطر نشان کرد: مهم این است که با قدرت به مصاف کره جنوبی برویم، اگر باهوش باشیم و قدر موقعیت‌هایمان را بدانیم مطمئنا می‌توانیم این تیم را شکست دهیم، رقم خوردن این اتفاق نیاز به تلاش دو برابر دارد.

درخشان در مورد جنگهای لفظی که قبل از بازی بین کادر فنی دو تیم به وجود آمده است، عنوان کرد: اتفاقا این مسئله برای ما خوب است و انگیزه ایران را افزایش میدهد. همین حرفها باعث میشود بازیکنان تلاش دو چندانی انجام دهند تا نشان دهند صحبتهای سرمربی کره بیهوده بوده است. باید این مسئله را در زمین ثابت کنیم و با تلاش و تمرکز بیشتر کره جنوبی را شکست دهیم.