عکس نکونام روی جلد روزنامه کره‌ای

به گزارش افکارنیوز،تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در حالی روز سه شنبه به مصاف هم می‌روند که این دیدار حساس و حیاتی برای مردم این دو کشور اهمیت زیادی دارد و در کشور کره هم بیشتر مطالب روزنامه های ورزشی به این مسابقه مربوط می‌شود.

روزنامه " سئول اسپورت " در صفحه اول خود تصویری از تمرین تیم فوتبال کره جنوبی را به روی جلد برده است که " چوی کانگ هی " سرمربی تیم ملی این کشور روی تخته نکات فنی بازی با ایران را به بازیکنان گوشزد می‌کند.

همچنین یکی دیگر از روزنامه‌های کره‌ای عکس جواد نکونام و کاپیتان کره جنوبی را روی جلد برده است و درباره دیدار تیم ملی ایران و کره مطالبی را منتشر کرده است.

بر پایه این گزارش، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی نشست فنی دیدار با کره جنوبی را صبح امروز دوشنبه در هتل هیوندای برگزار و نکات لازم را به بازیکنان گوشزد کرد. تدابیر کی‌روش برای بازی با کره جنوبی بسیار گسترده است. سرمربی تیم ملی برای این بازی همه جوانب را در نظر دارد. از جمله این اقدامات می‌توان به توجه کی‌روش به مطالب منتشر شده در روزنامه ها و سایت‌های خبری کره برای بازی با ایران اشاره کرد. سرمربی تیم ملی شخصی را مامور کرده تا مطالب مربوط به بازی ایران - کره جنوبی را ترجمه کند تا از آخرین وضعیت اردوی کره‌ای‌ها با خبر شود.

همچنین علی کفاشیان دوشنبه شب به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اولسان اضافه می‌شود تا در این بازی حساس در کنار ملی پوشان باشد.

حضور تیم ملی در اولسان کره جنوبی برای ژاپنی‌ها هم جالب توجه بوده است. چند تماشاگر ژاپنی که روز یکشنبه در تمرین تیم ملی حضور یافته بودند، دوشنبه هم به هتل تیم ملی آمدند و با چند بازیکن ایران عکس یادگاری گرفتند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه ۲۸ خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با ۱۴ امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با ۱۳ امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با ۱۱ امتیاز در رده سوم قرار دارد.