دایی: امیدوارم باز هم مردم به خیابان بیایند

به گزارش افکارنیوز، علی دایی در پایان تمرین امروز پرسپولیس درباره دیدار فردای تیم ملی ایران برابر کره‌جنوبی گفت: مطمئنا بازی سختی پیش رو داریم و اگر خدا بخواهد این تیم را می‌بریم و به جام‌جهانی صعود می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: نتیجه گرفتن در این دیدار کمک زیادی به فوتبال ما می‌کند و ما را جلو می‌اندازد. مانند میلیون‌ها هواداران برای تیم ملی دعا می‌کنیم و امیدوارم همانطور که چند روز پیش مردم به خاطر انتخابات خوشحال بودند فردا هم به خاطر تیم ملی دوباره شاهد حضور آنها در خیابان باشیم.

وی با اشاره به سطح کیفی کره‌جنوبی گفت: کره‌جنوبی، تیم سابق نیست و در حال حاضر می‌توان این تیم را برد همانطور که در تهران کره‌جنوبی را ۱۰ نفره شکست دادیم. مطمئنا ۱۱ نفره شرایط بهتری داریم.

دایی عنوان کرد: بازیکنان ما هم به این آگاه هستند که این دیدار چقدر حساس است. همه بازیکنان ما نشان دادند با غیرت هستند و برای پرچم و تیم ملی کشورشان می‌جنگند.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم درباره تاثیر جنگ روانی و سرمربی و برخی بازیکنان کره راه انداختند گفت: این موضوع روی تیم ما تاثیر چندانی ندارد و پیش از این که به ضرر ما باشد به نفع ماست.