اصلا به جلسه نرفتم می‌خواهند مرا خراب کنند

به گزارش افکارنیوز،علی حمودی که با مسئولان استقلال قرار بود امروز مذاکره کند گفت: آمدم در جلسه‌ای با مسئولان استقلال صحبت کنم اما آنها اعلام کردند که نباید مدیر برنامه‌هایم در جلسه حاضر باشد. مگر می‌شود چنین درخواستی را انجام دهم؟ در بستن قرارداد شاید بند‌هایی وجود داشته باشد که من آنها را نمی‌شناسم. مدیر برنامه نماینده من است و می تواند در جلسه حضور داشته باشد. شاید من بخواهم با هر شخصی در جلسه حضور پیدا کنم. مدیر برنامه‌‌ام ای جنت رسمی فیفا است و نباید چنین کاری را انجام دهد.

وی با انتقاد از رفتار مسئولان استقلال افزود: یک ماه معطل استقلال ماندم و در نهایت نیز چنین رفتاری را با من انجام دادند. به من می‌گویند نباید مدیر برنامه‌هایم در جلسه شرکت کند. سال گذشته نیز که برای انجام مذاکره با باشگاه استقلال وارد عمل شده بودم مدیر برنامه‌هایم حضور داشت و نمی‌دانم چرا اکنون چنین صحبتی بیان می‌کنند.

مدافع تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبتهای معاون این باشگاه که گفته بود نمیتوانیم خواستههای مالی حمودی را تامین کنیم گفت: خدا میداند من اصلا داخل جلسه نرفتم و چطور میشود داخل جلسه نرفته بیرون از اتاق بحث مالی صورت بگیرد. نمیخواهم جواب کسی را بدهم اما میخواهند من را خراب کنند و اگر اینگونه است که آقایان مطرح کردهاند خدا خودش قضاوت خواهد کرد.