نجف‌نژاد: قرار نیست فتح‌الله‌زاده برود

به گزارشافکارنیوز،مقداد نجف‌نژاد با اشاره به شرایط حساس تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات استقلال اظهار داشت: هواداران اصلا نگران نباشند روز گذشته امیر قلعه‌نوعی از آمریکا با من تماس گرفت و صحبت‌های مثبتی برای بستن یک تیم قدرتمند با یکدیگر داشتیم. علی فتح‌الله‌زاده هم به همراه تعدادی از مسئولان باشگاه روز گذشته در مراسم ختم مادر من شرکت کردند بعد از صحبت‌های خوبی را در خصوص مسائل پیرامون باشگاه داشتیم.

وی افزود: قرار براین شد طبق برنامه بازیکنان مدنظرم را جذب کنیم و به نحو احسن تیم را آماده حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر و یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا بکنیم تا از کیان ورزش کشور دفاع کنیم و آقای وزیر هم در این ارتباط صحبت کردند و قرار بر این شد تیم قوی را جمع و جور کنیم تا آماده حضور قدرتمند در آسیا شوند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: خوشبختانه دوستان ما در وزارت ورزش با ما همراه بودند، بازیکنانی هم که با استقلال قرارداد داشتند هیچگاه به دنبال مسائل مالی نبودند و بازیکنان جدیدی هم که با تیم در حال مذاکره هستند اولویت اولشان مسائل مالی نیست، انشاالله با هماهنگی و برنامه علی فتح الله زاده و امیر قلعه نوعی بتوانیم به آنچه که در صدد رسیدن به آن هستیم دست یابیم.

نجف‌نژاد خاطر نشان کرد: بودجه‌ای که قرار بود ازطریق وزارت ورزش به باشگاه استقلال واریز شود امروز یا دیروز به حساب باشگاه واریز شده و دراین فصل نقل و انتقالات علی فتح الله زاده می‌تواند بدون هیچ مشکلی بازیکنان لازم را در اختیار بگیرد.

رئیس هیئت مدیره استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود علی فتح الله زاده پس از پایان فصل نقل و انتقالات از استقلال جدا خواهد شد، گفت: نه، چنین قراری با هم نداریم، ضمن اینکه باید بگویم ما از زمانبندی خودمان عقب نیستیم و توانسته‌ایم تا اینجای کار نفراتی که لازم داریم را جذب کنیم.

نجف نژاد با اشاره به دیدار حساس بعدازظهر امروز تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت: من امیدوارم تیم ملی بتواند با کسب امتیاز لازم در این دیدار مستقیم به جام جهانی صعود کند، بازیهای گذشته تیم ملی نشان داده ملی پوشان میتوانند با هماهنگیهای لازم کره جنوبی را شکست دهند.