انتقاد تندپژمان نوری به درودگر

به گزارشافکارنیوز،پژمان نوری در خصوص اتفاقاتی که در باشگاه ملوان رخ داده افشاگری کرد و صحبت های زیر را انجام داد:

چه اتفاقی افتاد که به استقلال آمدی؟

همه چیز مشخص بود من از باشگاه استقلال پیشنهاد داشتم و پس از مذاکراتی که با مسئولان این باشگاه داشتم، بالاخره مقرر شد که یک سال در این تیم که در سه جام حضور دارند عضویت پیدا کنم. این برای من یک افتخار بود که پیراهن استقلال را با توجه به هواداران خونگرمی که دارد، بپوشم.

اما از همه بیشتر هواداران انزلی‌چی از تو ناراحتند.

خیلی ممنون از سؤال بسیار خوب شما، چون باید خیلی حرف‌ها با مردم و هواداران خوب انزلی بزنم. باید حرف‌هایم را با عاشقان فوتبال انزلی و درددل‌هایم را به آنها بگویم. اول از همه هواداران بدانند که بیشتر از این که آنها از من ناراحت باشند من از آنها ناراحتم. چون کارهایی انجام می‌دهند که واقعا فوتبال ملوان را از بین می برد.

منظورت چیست؟

هواداران، ملوان، بازیکنان، پیشکسوتان، بزرگان و همه ملوانی‌ها را رها کردند و چسبیدند به فردی به نام صادق درودگر که در حال بازی کردن با شعور فوتبال و انزلی‌چی‌ها است. او ۸ ماه با شعور ما در فصل گذشته در ملوان بازی کرد و فصل جدید نیز دست از کار خود برنداشته و می‌خواهد با این بازی‌ها باز هم با شعور هواداران ما برای یک سال دیگر بازی کند. کسی نیست جلوی او را بگیرد و واقعا متاسفم، متاسفانه هواداران ما هم فریب او را خوردند و می‌بینید حال و روز ملوان چیست.

می‌شود حرف‌هایت را شفاف‌تر بزنی؟

خیلی راحت می‌گویم و از هواداران ملوان هم عاجزانه خواهش می‌کنم حرف هایم را خوب بخوانند. الان در ملوان نه هدایتی است، نه هیئت مدیره داریم و نه می‌دانیم چه کسی صاحب ملوان است. پس چرا صادق درودگر مدیرعامل است و چرا دست از سر تیم ما در انزلی برنداشت؟ من نمی‌دانم دلیل این همه دروغگویی و بی‌راهه کشیدن ملوان و وعده و وعیدهایی که به ملوان می‌داد ولی به آن عمل نمی‌کرد، چه بود؟! ایشان تیم خوب و مدعی ملوان را در فصل گذشته نابود کرد الان هم دست از کارش برنمی‌دارد.

پس چرا هواداران ملوان او را قبول دارند؟

نمی‌دانم، من از هواداران ملوان می‌پرسم همه پیشکسوتان، بازیکنان و کسانی که به خاطر پیراهن این تیم در فصل گذشته بدون هیچ منتی به خیلی از قراردادهای بزرگ جواب منفی دادند، بی‌غیرتند و حالا صادق درودگر راست می‌گوید. متاسفانه هیچکس نیست که جلوی درودگر را بگیرد اما مطمئن باشید زمان همه چیز را مشخص می‌کند و هواداران ما نیز همه چیز را متوجه می شوند. هواداران ملوان می‌فهمند که من راست می‌گویم و چه بلایی را آقایان بر سر این تیم می‌خواهند بیاورند.

اما صحبت‌های شما کمی احساسی است.

خیر، درددلم با هواداران است که همه چیز خود را به این آقا سپردند، اگر ملوان شبیه برق شیراز و یا استیل‌آذین نشد، هرچه می‌خواهید به من بگویید. این همه بازیکنان ملی‌پوش در استیل‌آذین جمع کردند اما در نهایت چه اتفاقی افتاد و استیل ‌آذین سرنوشتش چه شد؟

چرا از هواداران ملوان ناراحت هستی؟

متاسفانه همین هواداران ملوان که من همیشه خودم را مدیون آنها می‌دانم و دار و ندارم از ملوان است فقط می‌توانند صحبت‌هایی را در سایت‌ها بخوانند و زیر آن یک اظهارنظر بنویسند اما در عمل خود را کنار می‌کشند و راحت فریب برخی‌ها را می‌خورند. همه بازیکنان ملوان دروغ می‌گویند و یک آقایی آمده و دلش برای ملوان می‌سوزد. چه کسی باور می‌کند؟ متاسفانه هیچکس قدمی برنمی‌دارد و واقعا نمی‌دانم چه حرفی بزنم.

پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی درودگر راست بود؟

واقعا به نظر شما خنده‌دار نیست، خود شما و هواداران قضاوت کنید. عالم و آدم با باشگاه استقلال مشکل مالی دارند اگر برای من مشکل مالی مهم بود چرا به استقلال آمدم؟ چون اهل بازارگرمی نیستم هیچوقت در مورد پیشنهادهایم حرفی نزدم و سعی کردم هر وقت قرارداد بستم نظر بدهم حالا آقایان می‌گویند من به پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی ملوان جواب منفی دادم اما به استقلال آمدم خیال می‌کنند که هواداران از پشت کوه آمده‌اند. عزیزان من، رسانه‌ها را بخوانید و ببینید وضعیت مالی استقلال و این فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی چطور است من این حرف‌ها را احساسی نمی‌زنم واقعیت است.


یعنی مشکل تو با ملوان مالی نبود؟

خیر، می‌خواهم برای شما مثالی بزنم. مثل اینکه یک تهرانی زرنگ به شهرستان رفته و شهرستانی نا آگاه را پیدا کرده و می‌خواهد سر او کلاه بگذارد. کل انزلی می دانند بنده هیچوقت برای ملوان شرط پولی نگذاشتم اما وقتی شما کاپیتان تیم باشید و همه برای پیگیری کارهای خود به دیدار تو بیایند و به عنوان کاپیتان از تو کمک بخواهند اما من هم نتوانم کاری انجام بدهم، ماجرا چه می‌شود؟ آقایان به جای سیاه کردن هواداران بهتر است واقعیت را بگویند. من باز هم می‌گویم، هواداران ملوان زمان همه چیز را برای شما مشخص می‌کند و من نگران نیستم.

پس پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی و این مسائل را تکذیب می‌کنی؟

۷۰۰ میلیونی را که می‌خواستند به من بدهند بروند به این بازیکنان در فصل گذشته بدهند که همه به خاطر عشق و علاقه به پیراهن و انزلی به میدان رفتند و با هزاران مشکلات مالی با چنگ و دندان تیم را در جایگاه خوبی نگه داشته‌اند. الان این آقایان شده‌اند دایه بهتر از مادر و همه بازیکنان ملوان شدند بی‌غیرت و پول‌پرست. نمی‌دانم اما دوست دارم هواداران ملوان خودشان قضاوت کنند. آقایان نمی‌دانم ازکجا درآوردند که به من پیشنهاد ۷۰۰ میلیونی داده‌اند. مردم انزلی، چرا نمی‌روید از درودگر بپرسید که با چه استنادی این حرف‌ها را می‌زنی؟ شاید الان به من فحش و بدبیراه بگویند اما هواداران ملوان زمان همه چیز را مشخص می‌کند و نگران نباشید.

خیلی‌ها دوست دارند بدانند اگر مشکل تو پول نبود چرا در ملوان نماندی؟


جواب سؤال شما کاملا مشخص است، اگر در ملوان می‌ماندم درودگر کاری می‌کرد که فوتبال من هم مثل سایر بازیکنان تمام شود اما به استقلال آمدم تا عمر فوتبالیم ‌بیشتر شود، آمدم بازی کنم و زود مجبور نشوم با فوتبال خداحافظی کنم. من می‌خواهم صددرصد در جام جهانی باشم و مطمئن باشید در استقلال با چنگ و دندان می‌جنگم چون می‌خواهم با خاطره خوش از فوتبال بروم البته زمانش مشخص نیست اما دوست دارم که واقعیت را خیلی زود هواداران ملوان بدانند. من دار و ندارم باشگاه ملوان است اما ببینید که چه بلایی سرم آوردند که باعثشد از این تیم جدا شوم اما الان همه فکرم کمک به استقلال است.

در استقلال در کدام پست بازی می‌کنی؟

دوست دارم هافبک وسط باشم اما به نظر مربیان احترام می‌گذارم، قلعه‌نویی هم روی من در پست هافبک وسط نظر دارد اما برایم از همه چیز مهمتر کمک به استقلال در سه جام است، عاشق رقابت هستم و این رقابت است که بازیکن را در شرایط ایده‌آل و بالاتری قرار می‌دهد. فقط امیدوارم که مقابل هواداران و قلعه‌نویی روسفید باشم.

راستی قبل از عقد قرارداد با استقلال با ملوان قرارداد امضاء کرده بودی؟

این هم از مسائلی است که آقایان به دروغ به اطلاع مردم رسانده بودند. آقایان، اگر من با ملوان قرارداد امضاء کردم چرا آن را رو نمی‌کنید؟ سرمربی تیم می‌گفت که باید نوری در ملوان بماند. ایشان هم می‌خواست سر مربی تیم را کلاه بگذارد و می‌گفت با نوری قرارداد امضاء کردیم. اگر این اتفاق افتاده لطفا رو کنید تا همه مردم بدانند.

در پایان اگر حرفی داری بگو.

جدایی از ملوان یکی از سختترین تصمیمهای زندگیام بود اما مجبور شدم که این تصمیم را بگیرم، اما من بازیکنی هستیم که تمام توانم را برای تیمی که در خدمت آن قرار گرفتم به نمایش بگذارم و انشاءالله کاری خواهم کرد که استقلالیها از جذب من لذت ببرند. برای آینده ملوان هم خیلی نگرانم و امیدوارم که سریعتر هواداران و مسئولین بلند شوند تا ملوان زمین نخورد.