خداداد عزیزی: امروز دو بار خوشحال شدم

به گزارش افکارنیوز، خداداد عزیزی پس از پیروزی یک بر صفر ایران مقابل کره جنوبی و صعود مستقیم تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی عنوان کرد: در ابتدا این موضوع را تبریک می‌گویم. صعود خوب، قشنگ و مقتدرانه‌ای بود. امیدوارم این خوشحالی‌های فوتبالی ادامه داشته باشد.

افشین پیروانی که در استودیو شبکه سه حضور داشت با تمجید از خداداد عزیزی گفت: خداداد بازیکنی است که هر وقت که توپ دستش بود من که دفاع بودم خیالم راحت بود. عزیزی در واکنش به این صحبت‌های پیروانی، خاطرنشان کرد: واقعا از افشین تشکر می‌کنم او به من لطف دارد. صدر هم در تمجید از خداداد عزیزی گفت: زمانی که نیمه اول بازیکنان ما توپ را در اختیار نداشتند پیروانی به من گفت ای کاش خداداد در زمین بود.

عزیزی در مورد گلی که رضا قوچان‌نژاد به ثمر رساند، یادآور شد: طبیعی بود، همه ما خوشحال شدیم هیچکس باور نمی‌کرد که بتوانیم در کره جنوبی این تیم را شکست دهیم. اتفاق نادر دیگری در فوتبال ایران رقم خورد. قوچان‌نژاد با توپ دزدی که داشت توانست گل پیروزی بخش ایران را به ثمر برساند.

وی افزود: در کنار برد تیم ملی از این خوشحال شدم که همشهری‌ام توانست به گل برسد. فکر می‌کنم قوچان‌نژاد با تعداد بازی‌های کمی که برای تیم ملی انجام داده اما تاثیرگذاری زیادی داشته و گل‌های حساسی زده است. در زمانی که نبود یک مهاجم احساس می‌شد او به خوبی عمل می‌کند.

بازیکن اسبق تیم ملی تاکید کرد: همه چیز در این هفته قشنگ بود. ما در ۵ بازی ۷ امتیاز گرفته بودیم اما در سه بازی اخیر توانستیم ۹ امتیاز بگیریم. این ۹ امتیاز شیرین شادی مردم را در پی داشت که مهم‌ترین مسئله بود و امیدوارم این شادی‌ها ادامه داشته باشد. همه فکر و ذهن ما شادی مردم است.

در ادامه این گفت‌وگو هادی طباطبایی در مورد خداداد عزیزی گفت: خداداد حریف تمرینی من بود و هیچ موقع یادم نمی‌رود در تمرینات دائما سر توپ می‌زد اما توپ را به گل تبدیل نمی‌کرد و فقط ما را اذیت می‌کرد.

بار دیگر خداداد از هادی طباطبایی تشکر کرد و گفت: این افراد جزو معدود دوستانی هستند که پس از دوره فعالیتم با آنها دوست هستم. سه نفر از بزرگان(پیروانی، استیلی و طباطبایی) در استودیوی شبکه سه حضور داشتند و طبیعی است قدم آنها خیر است و امیدوارم این امر ادامه داشته باشد.

حمید استیلی نیز خداداد عزیزی را فردی بااخلاق دانست و ابراز امیدواری کرد هر چه زودتر به فوتبال بازگردد و خداداد از او تشکر کرد و افزود: در فوتبال همین دوستیها و خاطرات باقی میماند. همه سختی کشیدند و استرس داشتند اما با راهیابی به جام جهانی نفس راحتی کشیدیم و باعث پیشرفت فوتبالمان شد.