پاسخ مدیربرنامه دهنوی به پنجعلی

به گزارش افکارنیوز،مهران عالیپور در مورد صحبت‌های روز گذشته محمد پنجعلی که اعلام کرده به دلیل حرف مدیر برنامه های دهنوی که گفته حرکت این بازیکن غیر حرفه‌ای نبوده جلسه کمیته انضباطی را ترک کرده است، گفت: محمد پنجعلی به عنوان کاپیتان سابق تیم ملی و بازیکن پرسپولیس و به گفته خودش برای حفظ قداست پرسپولیس در جلسه کمیته انضباطی حضور داشت. پنجعلی نباید آنقدر زود تصمیم بگیرد و این حرف ها را بیان کند. آنقدر مدارک داشتیم که دیروز فقط وکیل حقوقی ما صحبت می‌کرد و من هیچ چیزی را بیان نمی‌کردم.

وی افزود: محمد پنجعلی اصلا به حرف ها گوش نداد. ای کاش پنجعلی می‌ماند و می‌دید نتیجه صحبت‌ها چه شد و حق با کیست. پرسپولیس در شرایطی که می‌دانست قاسم دهنوی قرارداد دارد با او مذاکره کرد اما قاسم دهنوی از روی ناآگاهی، عدم درایت و رودربایستی با پرسپولیسی‌ها مذاکره انجام داد. آن ها باید یک مقدار بیشتر روی این مسئله فکر کنند.

مدیر برنامه‌ قاسم دهنوی خاطر نشان کرد: افرادی که محبوب مردم هستند باید دقت بیشتری انجام دهند از افراد نامی انتظار بیشتر است، با توجه به شرایطی که در جلسه موجود بود بنده اصلا صحبتی را بیان نمی‌کردم و همه چیز برعهده وکیل دهنوی بود.

باشگاه پرسپولیس از قاسم دهنوی شکایت کرده است. مسئولان این تیم اعتقاد دارند قاسم دهنوی ابتدا با پرسپولیس قرارداد بسته و سپس با تیم سپاهان قراداد امضا کرده است. به همین خاطر دیروز کمیته انضباطی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل جلسه داد.