کوبا بار دیگر برابر مردان ولاسکو زانو زد

به گزارشافکارنیوز،روز دوم از هفته ششم مرحله گروهی رقابتهای لیگ جهانی والیبال بامداد امروز یکشنبه با رقابت دو تیم کوبا و ایران در سالن دیپورتیو شهر هاوانا پیگیری شد که تیم ایران موفق شد با ارائه یک بازی مقتدارنه با نتیجه ۳ بر یک میزبان قدرتمند خود را شکست دهد.

نتیجه کامل این بازی به شرح زیر است:
کوبا یک - ایران ۳
(۲۵ - ۲۲،۲۰ - ۲۵،۱۸ - ۲۵ و ۲۲ - ۲۵)

تیم ایران که بامداد شنبه برابر کوبا به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافته بود، ۲۴ ساعت بعد از آن برد ارزشمند، با برتری ۳ بر یک مقابل کوبا به ۳ امتیاز کامل این بازی دست یافت تا موفق به کسب ۵ امتیاز در دو رقابت با این تیم قدرتمند دنیای والیبال شود. در حال حاضر تیم ایران با ۱۲ امتیاز همچنان جایگاهش در رده پنجم گروه B این رقابتها را حفظ کرده و اختلاف خود با تیم‌های سوم و چهارم این گروه که به ترتیب در اختیار صربستان و آلمان قرار دارد را به یک امتیاز رساند.

این چهارمین پیروزی مردان ولاسکو در مرحله گروهی رقابتهای لیگ جهانی والیبال بود. پیش از این تیم ایران برابر صربستان، ایتالیا و کوبا به پیروزی رسیده بود. والیبالیست‌های کشورمان در حالی دو پیروزی متوالی برابر کوبا کسب کرده بودند که پیش از این برابر این تیم قدرتمند موفق به کسب برد نشده بودند.

در دیگر دیدارهای این گروه آلمان دست به کار بزرگی زد و روسیه را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد و تیم‌ ایتالیا هم با نتیجه ۳ بر ۲ صربستان را شکست داد تا به صدر جدول این گروه صعود کند.

رده‌بندی کامل تیم‌های حاضر در گروه B در پایان هفته ششم مسابقات والیبال لیگ جهانی به شرح زیر است:
۱ - ایتالیا(۹ بازی، ۷ برد، ۲ باخت، ۱۹ امتیاز)
۲ - روسیه(۱۰ بازی، ۷ برد، ۳ باخت، ۱۹ امتیاز)
۳ - آلمان(۸ بازی، ۴ برد، ۴ باخت، ۱۴ امتیاز)
۴ - صربستان(۹ بازی، ۴ برد، ۵ باخت، ۱۳ امتیاز)
۵ - ایران(۸ بازی، ۴ برد، ۴ باخت، ۱۲ امتیاز)
۶- کوبا (۱۰ بازی، یک برد، ۹ باخت، ۴ امتیاز)