انتقاد تند حمودی به مسولان استقلال

به گزارشافکارنیوز،علی حمودی درباره حضورش در سپاهان، شرایط خود، جدایی جباری از استقلال و… صحبت‌‌های زیر را انجام داد.

اوضاع در سپاهان چطور است؟

از اینکه به سپاهان پیوستم پشیمان نیستم چون این تیم شخصیت قهرمانی دارد. سپاهان همیشه تیمش را برای قهرمانی می‌بندد. در اصفهان از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان همه خوب هستند.

بازیکنان سپاهان و کرانچار برخورد خوبی با تو داشته‌اند؟

نمی‌خواهم بگویم چون به تیم جدیدی آمدم این صحبت‌ها را می‌کنم اما جدایی از استقلال برای من سخت بود. در سپاهان بازیکنانی چون هادی عقیلی، رحمان احمدی، حسین پاپی و… برخورد خوبی با من داشتند. کرانچار نیز مربی بادانشی است و هیچ بازیکنی برای او تفاوتی ندارد و با همه یکسان برخورد می‌کند.

دلت برای استقلال تنگ نشده است؟

چرا، درست است که اکنون بازیکن سپاهان هستم ولی ۲ سال در استقلال حضور داشتم و دلم برای این تیم تنگ شده است. با این حال در سپاهان راحت هستم.

نظرت در مورد جدایی مجتبی جباری از استقلال و پیوستنش به سپاهان چیست؟

مسئولان استقلال خودشان بهتر می‌دانند چه کار می‌کنند. در مورد خودم باید بگویم مشکل خاصی با آنها نداشتم و همیشه آدم بی‌حاشیه‌ای بودم. آنها می‌دانستند از آن دسته بازیکنانی نیستم که بخواهم با دعوا و مصاحبه کردن طلبم را بگیرم. همیشه ترجیح دادم با آرامش صحبت کنم اما مسئولان استقلال بهانه گرفتند وقتی با مجتبی جباری که سال‌ها برای‌شان بازی کرده به آن شکل رفتار می‌کنند با من چه رفتاری باید می‌کردند؟ خوشحالم جباری همبازی من در استقلال به سپاهان آمد تا احساس تنهایی نکنم.

مسئولان استقلال از جمله علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال گفته حمودی به دلیل پیشنهاد بالا هوایی شده بود…

اگر من هوایی شده بودم چرا آن روز برای قرارداد به دفتر فتح‌الله‌زاده آمدم؟ آقایان بهانه آوردند که در جلسه با من مدیر برنامه‌ام حضور نداشته باشد در صورتی که می‌خواستم در استقلال بمانم. به هر حال این مسئله تمام شد و اکنون از حضور در سپاهان خوشحال هستم.

برخی می‌گویند تو به دلیل پول استقلال را ترک کردی و به سپاهان رفتی؟

اصلا چنین چیزی درست نیست. آنهایی که این حرف را می‌زنند چطور در این ۲ سال که ۲۰ درصد از پولم را گرفتم نگفتند پولکی هستم؟ چرا کسی نگفت علی حمودی با کمترین پول در استقلال مانده است؟ چرا تا پیشنهادی می‌آید و بازیکنی در فوتبال جابه‌جا می‌شود می‌گویند پولکی بوده است. این مسئله نباید در فوتبال ما جا بیفتد. یعنی بازیکنی اگر به خارج از کشور برود پولکی است؟

در این مدت با امیر قلعه‌نویی صحبت کردی؟

نه، فقط یک بار که در دفتر فتح‌الله‌زاده حضور داشت یکی، دو دقیقه با هم صحبت کردیم اما پس از آن دیگر با هم صحبت نداشتیم.

فکر می‌کنی استقلال در فصل آینده هم بتواند موفق شود؟

سال گذشته مسئولان استقلال بازیکنان خیلی خوبی گرفتند و امسال نیز همان مسئولان در راس کار هستند. استقلال را باید در شرایط بازی دید و نمیشود گفت با جدایی دو، سه بازیکن این تیم ضعیف میشود.