جباری سر ناسازگاری داشت

به گزارشافکارنیوز،علی جباری در مورد رفتن مجتبی جباری از استقلال گفت: او در این چند سال مشکلات زیادی به وجود آورده بود و گاهی اتفاقاتی می‌افتاد که نمی‌توانستند با این بازیکن کنار بیایند. او در زمان مظلومی و پورحیدری هم باعثشده بود آنها هم گله مند باشند.

وی افزود: کسی که برای تیم خوب بازی می‌کند به همان اندازه از نظر اخلاقی و رفتاری نیز باید خوب باشد. اگر اخلاق و رفتارش مناسب نباشد به تیم لطمه می‌زند. فوتبال یک کار گروهی است و همه در کنار هم باید صمیمی و یکنواخت رفتار کنند. گاهی این بازیکن سر ناسازگاری می‌گذاشت و در مواقع بحرانی تیم را تحریک می‌کرد، این موضوع به استقلال لطمه می‌زد و شرایط خوبی ایجاد نمی‌کرد.

پیشکسوت استقلال عنوان کرد: در گذشته هم تعداد معدودی بازیکن داشتیم که وقتی می‌دیدند تیم در وضعیت حساسی قرار دارد شرایطی را ایجاد می‌کردند تا مطالباتشان را دریافت کنند ولی این کارها جز لطمه زدن به تیم ثمر دیگری نداشت. قبل از حضور قلعه‌نویی مربیان از اینکه جباری در تمرینات به صورت منظم شرکت نمی‌کند گله مند بودند ولی او در زمان حضور قلعه‌نویی قول داده بود از نظر حاشیه شرایط بهتری داشته باشد.

جباری گفت: اگر بازیکن ناسازگار باشد صلاح در این است که در تیم حضور نداشته باشد. خصوصا در این مقطع حساس که استقلال درگیر لیگ قهرمانان است.

رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا می‌توان خلاء جباری را در استقلال پر کرد گفت: استقلال تیم بزرگی است و احتمالا کادر فنی پیش بینی‌های لازم را کرده و چند گزینه را مد نظر دارد. تا جایی که من می‌دانم باشگاه در تلاش است که ۲ بازیکن برزیلی جذب کند و قرار بود یکی از آنها بیاید ولی به دلیل بیماری پدرش این اتفاق نیفتاد. در مجموع باشگاه در نظر دارد ۴،۳ بازیکن دیگر جذب کند.

علی جباری در مورد اینکه آیا مجتبی جباری میتواند در سپاهان موفق باشد اظهار داشت: یک بازیکن ناآرام هر جایی که برود ناآرام است خصوصا در اصفهان با بودن بازیکنانی مانند نویدکیا که مسائل خاصی دارند. اگر جباری بخواهد در کنار آنها موفق باشد باید حاشیهها را کنار بگذارد و تنها به فکر فوتبال باشد. اگر بخواهد در تمرین شرکت نکند و چنین کارهایی انجام دهد دچار مشکل میشود. امیدوارم موفق شود و به مشکلی برنخورد.